تصویب متراژ و اجاره‌بهای غرفه‌ها نمایشگاه کتاب

عصر نمایشگاه- سخنگوی شورای سیاست‌گذاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تصویب متراژ و اجاره بهای غرفه‌ها در پنجمین جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

تصویب متراژ و اجاره‌بهای غرفه‌ها نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایبنا، پنجمین جلسه شورای سیاست‌گذاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ریاست محسن جوادی؛ رئیس نمایشگاه و اعضای شورا چهارشنبه‌(9 اسفندماه) در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

    همایون امیرزاده؛، سخنگوی شورای سیاستگذاری با اشاره به ارائه گزارشی از روند اجرایی نمایشگاه گفت: در این جلسه با توجه به اهمیت ثبت‌نام ناشران، تعرفه غرفه‌ها برای  ناشران خصوصی و غیر‌خصوصی به تصویب رسید.

    وی افزود:  بر‌این اساس بهای متراژ غرفه‌ها برای ناشران خصوصی تا سقف 9 متر به ازای هر متر 400 هزار ریال، 24-9 متر به ازای هر متر 600 هزار ریال، 48-24 متر به ازای هر متر 950 هزار ریال، 200-48 متر به ازای هر متر یک میلیون و 350 هزار ریال و بالاتر از 200 متر به ازای هر متر یک میلیون و 800 هزار ریال به تعیین شد.

    امیرزاده ادامه داد: همچنین تا سقف 9 متر به ازای هر متر 750 هزار ریال، 24-9 متر به ازای هر متر یک میلیون و 50 هزار ریال،  48-24 متر به ازای هر متر یک میلیون و 550 هزار ریال، 200-48 متر به ازای هر متر یک میلیون و 850 هزار ریال و بالاتر از 200 متر به ازای هر متر دو میلیون و 500 هزار ریال برای ناشران غیر خصوصی مقرر شد.

    سخنگوی سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همچنین از تعیین سقف متراژ غرفه‌ها در فضای مسقف خبر داد و گفت: با توجه به محدودیت فضای مسقف نمایشگاه، شورا مصوب کرد که حداکثر متراژ غرفه‌ها در فضای مسقف 250 متر مربع باشد تا ناشران بیشتری بتوانند در فضای مسقف حضور داشته باشند.

    امیرزاده درباره دیگر مصوبات این جلسه نیز گفت: در ادامه این جلسه سه آیین‌نامه ‌هیات رسیدگی به تخلفات، مقررات و ضوابط حضور ناشران داخلی و بین‌المللی مورد بحث و تبادل نظر میان اعضا قرار گرفت و کلیات آن به تصویب رسید.

    در پنجمین جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران که با ریاست محسن جوادی برگزار شد، آقایان علی‌اکبر اشعری، مهدی فیروزان، فریدون عموزاده خلیلی، محمود آموزگار، محمد حمزه‌زاده، محمد سلگی، مهدی اسماعیلی‌راد، محمدجواد مرادی‌نیا و همایون امیرزاده حضور داشتند. همچنین آقایان یحیی دهقانی؛ معاون اجرایی  به‌عنوان مهمان و آقای برخورداری به‌عنوان نماینده شهرداری تهران در این جلسه حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت