مدیر کمیته ناشران داخلی:

نام‌نویسی از ناشران داخلی برای نمایشگاه کتاب در هفته جاری انجام می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیر کمیته ناشران داخلی از ثبت نام ناشران برای حضور در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران طی هفته جاری خبر داد.

نام‌نویسی از ناشران داخلی برای نمایشگاه کتاب در هفته جاری انجام می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس, هومان حسن‌پور مدیر کمیته ناشران داخلی نمایشگاه کتاب درباره زمان ثبت نام از ناشران اظهار داشت: آئین نامه ثبت نام برای ناشران داخلی باید به تصویب شورای سیاستگذاری نمایشگاه می‌رسید که این امر انجام شد.

    وی در ادامه گفت: این آئین نامه از شورا باید به ما اعلام شود، پس از آن بارگذاری‌های لازم در سامانه صورت می‌گیرد و در ادامه تست‌های نهایی سایت ثبت نام انجام خواهد شد.

    به گفته مدیر کمیته ناشران داخلی، پس از تست نهایی و مرتفع شدن اشکالات احتمالی آن، ثبت نام از ناشران داخلی با توجه به ضوابط انجام می‌پذیرد؛ بر این اساس طی هفته جاری نام‌نویسی از ناشران داخلی برای حضور در نمایشگاه کتاب اجرایی می‌شود.

    بر اساس این گزارش، از جمله تغییرات ایجاد شده در آئین نامه ثبت نام ناشران داخلی می‌توان به تغییر در میززان عناوین منتشر شده اشاره کرد. تا سال گذشته تعداد عناوین ناشران بخش کودک برای حضور در نمایشگاه کتاب 40 عنوان بود و بخش بزرگسال 35 عنوان، اما طی تغییرات حاصل شده تعداد عناوین ناشران کودک طی سه سال اخیر( از 93تا 95) برای نمایشگاه سی و یکم باید 45 عنوان و ناشران بزرگسال باید 40 عنوان باشد. در آئین نامه جدید تعداد عناوین ناشران با افزایش همراه بود.

    از سوی دیگر متراژ غرفه‌ها هم اعلام شد و تعرفه غرفه‌ها برای حضور ناشران خصوصی و غیر خصوصی به تصویب رسید.

    بر این اساس بهای متراژ غرفه‌ها برای ناشران خصوصی تا سقف 9 متر به ازای هر متر 400 هزار ریال، 24-9 متر به ازای هر متر 600 هزار ریال، 48-24 متر به ازای هر متر 950 هزار ریال، 200-48 متر به ازای هر متر یک میلیون و 350 هزار ریال و بالاتر از 200 متر به ازای هر متر یک میلیون و 800 هزار ریال به تعیین شد. همچنین تا سقف 9 متر به ازای هر متر 750 هزار ریال، 24-9 متر به ازای هر متر یک میلیون و 50 هزار ریال،  48-24 متر به ازای هر متر یک میلیون و 550 هزار ریال، 200-48 متر به ازای هر متر یک میلیون و 850 هزار ریال و بالاتر از 200 متر به ازای هر متر دو میلیون و 500 هزار ریال برای ناشران غیر خصوصی مقرر شد. همچنین با توجه به محدودیت فضای مسقف نمایشگاه، شورا مصوب کرد که حداکثر متراژ غرفه‌ها در فضای مسقف 250 متر مربع باشد تا ناشران بیشتری بتوانند در فضای مسقف حضور داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت