مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان یزد:

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در استان یزد

عصر نمایشگاه- مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان یزد گفت: در راستای تأمین نیاز کالایی همشهریان در تاریخ ۱۴ اسفندماه نمایشگاه عرضه مستقیم کالایی برگزار می‌شود.

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در استان یزد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس,  سید حسین بخشایش با اشاره به اینکه بر اساس نیاز بازار و نزدیک شدن به ایام عید اقلام پروتئینی و برنج موردنیاز تأمین‌شده و به بازار استان یزد تزریق‌شده است، گفت: تمهیدات لازم در راستای تأمین کالاهای اساسی صورت گرفته است که بر این اساس سازمان صنعت معدن تجارت نیز وظیفه کنترل و نظارت بر بازار را بر عهده دارد.

    وی از افتتاح نمایشگاهی در مکان نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد خبر داده و عنوان کرد: در راستای تأمین کالاهای اساسی در تاریخ 14 اسفندماه نمایشگاه افتتاح خواهد شد که به عرضه مواد پروتئینی و انواع کالاهای موردنیاز هم استانی‌های عزیز می‌پردازد.

    مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان یزد با اشاره به پتانسیل بالای استان یزد در تولید مرغ توضیح داد که تولید این محصول مازاد بر مصرف استان است، تصریح کرد: ذخیره‌سازی‌ها به‌صورت کامل درزمینهٔ مرغ موردنیاز شب عید صورت گرفته است و این کالا از مرغداری‌های استان تأمین‌شده است.

    بخشایش افزود: در مقاطعی که با کاهش قیمت مرغ مواجه هستیم شرکت پشتیبانی امور دام وارد عمل شده و مرغ‌ موجود را از مرغداران باقیمت دولتی خریداری می‌کند؛ لذا تا حدودی برای مرغداران نیز مقرون‌به‌صرفه است.

    این مقام مسئول در خصوص ذخیره‌سازی میوه اعم از سیب و پرتقال شب عید، اظهار داشت: ذخیره‌سازی سیب و پرتقال نیز به‌صورت کامل انجام‌شده است به‌گونه‌ای که پرتقال از جنوب کشور و سیب موردنیاز استان یزد از آذربایجان غربی باکیفیت بسیار خوبی تأمین‌شده است.

    وی بابیان اینکه نوسان قیمت محسوس نخواهد بود و کالاهای موردنیاز به فراوانی وجود داشته و قیمت‌ها متعادل است، اذعان کرد: با توجه به اینکه علی‌رغم سال گذشته خوشبختانه درگیر سرمازدگی محصولات باغی نبوده‌ایم، بازار نوسان آن‌چنانی نخواهد داشت، لیکن در سال گذشته براثر سرمازدگی و از بین رفتن محصولات به‌ویژه میوه‌جات مجبور به واردات مقداری پرتقال شده بودیم.

    بخشایش در پایان با تأکید بر اینکه برای تأمین کالاهای موردنیاز زحمات زیادی کشیده شده است، توصیه کرد: شهروندان در صورت برخورد با تخلفات و کمبودها با شماره تلفن 124 که ارتباط آن‌ها را با سازمان صنعت معدن تجارت برقرار می‌کند تماس گرفته و تخلفات را گزارش دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت