نمایشگاه گروهی نقاشی مدرن و برجسته تمدید شد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه گروهی نقاشی مدرن و برجسته به سرپرستی شیما سرکشکیان که تا ۱۰ اسفندماه در نگارخانه اندیشه دایر بود، به دلیل استقبال چشمگیر مخاطبان یک هفته دیگر تمدید شد.

نمایشگاه گروهی نقاشی مدرن و برجسته تمدید شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شیما سرکشیکیان هنرمند جوان و خوش ذوقی است که سرپرستی این نمایشگاه را به‌عهده داشت. وی مدت 2 سال و نیم است که به‌صورت حرفه‌ای وارد عرصه هنر شده و در زمینه نقش برجسته روی سفال و کاشی فعالیت خود را آغاز کرده است.

    سرکشیکیان درباره ورود به هنر گفت: از همان ابتدا علاقه زیادی به هنر داشتم ولی به اصرار خانواده تحصیلات خود را در رشته شیلات ادامه دادم ولی از آنجایی که ارتباط خاصی با هنر داشتم بعد از اتمام تحصیلاتم حرفه هنر را به‌صورت مجزا نزد استادان برجسته هنر آموزش دیدم و در حال حاضر بعد از این مدت توانستم به‌صورت گروهی و حرفه‌ای نمایشگاهی از آثار نقش برجسته روی کاشی و سفال را به همراه دوستان خود برپا کنم.

    ثمری از هنرمندان دیگر این نمایشگاه که به گفته خود به صورت اتفاقی وارد عرصه هنر شده و 15 سال در این حوزه فعالیت می‌کند، در خصوص سبک آثارش گفت: خودم را منحصر به سبک خاصی نمی‌کنم در حال حاضر سبک آثارم در این نمایشگاه انتزاعی است. در سبک انتزاعی با رنگ و فرم و بافت سرو کار داریم چون موضوعی ندارد و در پی این نیستی که مفهومی را القا کنی و بیشتر بازی با رنگ است و حس خوش آیندی برای بیننده و بیشتر برای نقاش دارد که به این شکل آزادانه کار می‌کند. ولی در این سبک ترکیب بندی رعایت می‌شود.
    این سومین نمایشگاه گروهی است که داشته‌ام و قرار است برای سال آینده به‌صورت انفرادی نمایشگاهی برپاکنم.

    آرزو نخشه از دیگر هنرمندان این نمایشگاه است که مدت 2 سال است به‌صورت حرفه ای وارد عرصه هنر شده و تکنیک آثارش بیشتر میکس مدیا است. نخشه هنر نقاشی را نزد همکار و استادش امیر ثمری فرا گرفته است.

    نمایشگاه گروهی نقاشی مدرن و برجسته  که تا 10 اسفندماه دایر بود به دلیل استقبال چشمگیر به مدت یک هفته در نگار گذر اندیشه تمدید شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت