نمایشگاه بین المللی کتاب هفته آینده کلید می‌خورد

عصر نمایشگاه- قائم مقام نمایشگاه کتاب گفت: هفته جاری ثبت نام از ناشران متقاضی برای حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب آغاز خواهد شد و به این ترتیب نمایشگاه کتاب به صورت رسمی از هفته آینده برای ناشرین کلید خواهد خورد.

نمایشگاه بین المللی کتاب هفته آینده کلید می‌خورد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از اقتصادآنلاین، امیرمسعود شهرام‌نیا قائم مقام نمایشگاه بین المللی کتاب  درخصوص مراحل آماده سازی این دوره از نمایشگاه گفت: همان طور که پیشتر اعلام شده بود امسال نمایشگاه بین المللی کتاب در مصلی تهران برگزار خواهد شد و برنامه های آماده سازی این مکان از یک ماه پیش در دست تهیه است.

    وی درباره آماده شدن فضای مصلی تهران برای برگزاری مطلوب نمایشگاه افزود: مسئولین برگزاری نمایشگاه در حال آماده سازی مکان نمایشگاه هستند. از سویی با شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران جلسه ای ترتیب داده شد تا هماهنگی های حوزه ترافیکی در زمان برگزاری نمایشگاه به خوبی صورت گیرد.

    این مقام مسئول درباره آغاز رسمی نمایشگاه کتاب ادامه داد: هفته جاری ثبت نام از ناشران متقاضی برای حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب آغاز خواهد شد و به این ترتیب نمایشگاه کتاب به صورت رسمی از هفته آینده برای ناشرین کلید خواهد خورد.

    وی با اشاره به حضور میهمانان خارجی در نمایشگاه کتاب تاکید کرد: کلیات برنامه ریزی شده و هم اکنون در حال بررسی جزئیات برگزاری نمایشگاه هستیم. امسال کشور صربستان و همین طور شهر تونس میهمانان نمایشگاه کتاب خواهند بود.

    قائم مقام نمایشگاه کتاب درباره بازگشت این رویداد به مصلی تهران اذعان کرد: برنامه ریزی های فراوانی برای برگزاری این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب در نظر گرفته شده است. امیدواریم با توجه به مرکزیت قرار دادن این دوره از نمایشگاه کتاب و بازگشت به مصلی تهران از لحاظ دسترسی سهولت بیشتری را برای مردم فراهم کنیم.

    شهرام نیا درباره احتمال بازگشت نمایشگاه کتاب به شهر آفتاب خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه به صورت دوره ای است و در حال حاضر نمی توان درباره مکان برگزاری جشنوار در دوره های بعدی نظر خاصی داد اما امسال ترجیح بر برگزاری نمایشگاه در مصلی شهر تهران بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت