دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری:

یازدهمین نمایشگاه فاینکس در فروردین ماه ۹۷ برگزار می شود

عصر نمایشگاه- فاینکس محلی است که می توان در آن سیاست های ارکان بازار سرمایه را به شکل شفاف اعلام کرد.

یازدهمین نمایشگاه فاینکس در فروردین ماه ۹۷ برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از سنا, سعید اسلامی بیدگلی، دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری ضمن بیان مطلب فوق و تاکید بر اینکه رسیدن فاینکس به دوره یازدهم یک رویداد مثبت است، گفت: زمانی که یک نمایشگاه تخصصی به دوره یازدهم می رسد به این معناست که موفق بوده و نهادهای برگزار کننده باید هر سال اثرات این گردهمایی را بررسی کنند.

    وی با بیان اینکه از چند منظر می توان به این نمایشگاه نگاه کرد، گفت: فاینکس نقاط مثبت بسیاری دارد و در برخی موارد نیز باید در مسیر بهبود حرکت کند.

    این استاد دانشگاه با تأکید بر این نکته که فرهنگ سازی لازمه توسعه و رونق بازار سرمایه است، گفت: بازار سرمایه حوزه ای است که نیاز به نگاه تخصصی دارد به همین منظور باید از طریق فرهنگ سازی علاوه بر آشنایی عمومی و جذب مخاطب حداکثری به حضور تخصصی در بازار سرمایه کمک شود.

    وی یکی از فرصت هایی که می تواند به این روند کمک کند را  برگزاری فاینکس دانست و تاکید کرد باید به نحو احسن از این فرصت بهره گرفت.

    سعید اسلامی فاینکس را  محلی برای گفت و گوی اهالی بازار سرمایه دانست و گفت: این همفکری و تعامل بین اهالی بازار سرمایه اتفاق خوبی است که می تواند دستاوردهای زیادی به همراه داشته باشد.

    دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران با تاکید بر اینکه ارکان بازار سرمایه این نمایشگاه را باید محلی برای تشریح سیاست های خود بدانند، گفت: فاینکس یازدهم فرصتی است تا سیاست های دولت و ارکان بازار سرمایه به طور شفاف اعلام شود.

    دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری هدف دیگر فاینکس را افزایش مشارکت کنندگان مردمی دانست و گفت: باید برای اثربخشی این نمایشگاه تلاش کرد و برای توسعه سطح مشارکت کنندگان مردمی جذابیت های این دوره را افزایش داد.

    وی با تاکید بر اینکه در برگزاری این نمایشگاه باید اهداف تعریف و بر اساس آن برنامه ریزی شود، گفت: البته زمانی که این گردهمایی به دوره یازدهم رسیده است  نشان می دهد که ارکان و فعالین بازار سرمایه مشتاق حضور هستند و بدون برنامه ریزی و هدف گذاری نهاد های مجری، فاینکس یازده ساله نمی شد.

    اسلامی با بیان اینکه این گردهمایی برای بازار سرمایه اتفاق خوبی است، گفت: البته اولویت کانون نهادهای سرمایه گذاری به عنوان یکی از ارکان بازار سرمایه ارتباط با عامه مردم نیست و تعامل با سایر نهادهای بازار سرمایه مد نظراست و در دوره قبل به این هدف رسیدیم. 

    دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری با اشاره به اینکه مخاطب اصلی کانون نهادهای سرمایه گذاری در این نمایشگاه حاضر است، گفت: برای ما گفت و گو میان نهادی مهم است که در فاینکس یازدهم نیز به خوبی به اهدافمان می رسیم.

    اسلامی  ادامه داد: کارگزاری ها، شرکت های مشاور سرمایه گذاری و شرکت هایی که در حوزه بازار سرمایه خدمات به آحاد جامعه ارائه می دهند نیز باید در این نمایشگاه برای ارتباط بیشتر تلاش کنند.

    وی درباره برنامه های کانون نهادهای سرمایه گذاری در فاینکس یازدهم، گفت: کانون نهادهای سرمایه گذاری امسال در نمایشگاه چند برنامه ویژه دارد. یک نشست تخصصی ، یک نشست خبری و تجلیل از یکی از بزرگان بازار سرمایه از برنامه های کانون در فاینکس یازدهم است.

    دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری در پایان تاکید کرد: بازار سرمایه به عنوان یکی از ارکان اصلی بازارهای مالی کشور طبیعتا نیازمند برگزاری نمایشگاه و نشست های تخصصی در این عرصه است.

    یادآور می شود، فاینکس 2018 از تاریخ 27 تا 30 فروردین 97 برگزار می شود، شرکت های علاقه مند به مشارکت در یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه برای اطلاع از جزئیات این رویداد مهم می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی http://iranfinex.ir/ مراجعه یا با شماره تلفن 42917000 داخلی 133 و 116 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت