برپایی اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های ایران در حوزه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در ارمنستان

عصر نمایشگاه- اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای ایران در حوزه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال درکشور ارمنستان توسط بخش خصوصی برگزار میشود.

برپایی اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های ایران در حوزه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در ارمنستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از امتداد، با اعلام موسسه پیام رسان ایرانیان ، نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای ج. ا . ایران در حوزه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با خدماتی متفاوت و بی سابقه از اول تا سوم تیرماه 1397 در محل نمایشگاه­های بین المللی ارمنستان در شهر ایروان برپا می‌شود. این نمایشگاه در گام اول مقدمه ای برای حضور پررنگ و مستمر فعالان این عرصه در بازار رو به رشد و بدون محدودیت کشور ارمنستان و در گام بعدی ورود به بازار کشورهای مستقل مشترک المنافه (cis) و روسیه است. شرایط متنوع مشارکت و خدمات بی سابقه عرضه شده، زمینه حضور همه علاقه مندان و واجدان شرایط را در این رویداد بزرگ برون مرزی فراهم آورده است. خدمات ویژه نمایشگاه  : تاسیس و راه اندازی دفتر خدمات پشتیبانی مشارکت کنندگان این دفتر که در ایروان پایتخت ارمنستان راه اندازی می­شود بصورت دفتر نمایندگی تک تک مشارکت کنندگان عمل می­کند و به مدت یک سال بصورت رایگان به مشارکت کنندگان خدمات ارائه می­دهد. اهم خدمات دفتر پشتیبانی: ارائه خدمات رفاهی و اقامت رایگان مشارکت کنندگان در سفرهای آتی، رصد فرصت­های کسب درآمد بازار ارمنستان (و کشورهای آسیای میانه ) و اطلاع رسانی به مشارکت کنندگان و هماهنگی جلسات کاری در کشور ارمنستان می­باشد. چاپ و توزیع کتاب نمایشگاه به سه زبان ارمنی روسی و گرجی فراهم شدن امکان مشارکت اقساطی و مشارکت غیر حضوری با برنامه ریزی­های دقیق و تمهیدات اندیشیده شده قریب به 50٫000 نفر از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد که شامل فعالان و سرمایه گذاران حوزه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از کشورهای ارمنستان، گرجستان و روسیه خواهند بود. در کنار این نمایشگاه و به صورت همزمان جلساتی نیز با اتحادیه های مرتبط از جمهوری ارمنستان و گرجستان برگزار می­شود که هم افزایی مناسبی را چه از جهت استقبال و چه از جهت فراهم سازی بستر تعاملات جدید به وجود می آورد. محورهای نمایشگاه:

    ·دانش دیجیتال و محتوای الکترونیکی

    ·پایگاههای اینترنتی و نشر دیجیتال

    ·نرم افزارهای همراه و هوشمند

    · بازی و هنرهای دیجیتال

    · رسانه های اجتماعی

    ·کسب و کارهای نوپا

    نمایشگاه در اکسپو ایروان (محل نمایشگاههای بین المللی ارمنستان ) در  فضایی حدود 3000 مترمربع برگزار می شود و ناشرین دیجیتال از حمایت های تبلیغاتی ویژه ای برخوردار خواهند بود. هدف از حضور ناشرین دیجیتال، فراهم آوردن بستر توسعه صادرات و رصد فرصت های کسب درآمد در این نمایشگاه بزرگ می باشد. بدین وسیله ازشرکت های فعال در این صنعت دعوت میشود جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت www.tierolexpo.ir  مراجعه و یا با شماره های 09917457765 آقای دبیری و 71053435-021 شرکت پیام نمای ایرانیان تماس حاصل فرمایند. لازم به ذکر است مطالب فوق با توجه به درخواست موسسه مذکور و جهت اطلاع رسانی به موسسات در سایت مرکز بارگزاری شده  و مسئولیت مستقیم انجام تعهدات فوق الذکر برعهده موسسه پیام رسان ایرانیان بوده و مرکز رسانه های دیجیتال تعهدی در قبال انجام تمهیدات فوق ندارد. 

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت