نمایشگاه صنایع دستی و سفری هفت سین در اراک

عصر نمایشگاه- نمایشگاه صنایع دستی، دست سازهای هنری و سفری هفت سین در فرهنگسرای شهر اراک گشایش یافت.

نمایشگاه صنایع دستی و سفری هفت سین در اراک
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از شبستان, حمید کربلایی حسنی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک با اشاره به برنامه های فرهنگی این سازمان در مناسبت های مختلف گفت: نمایشگاه صنایع دستی، دست سازهای هنری و سفری هفت سین ویژه نوروز با حضور و شرکت بانوان هنرمند در فرهنگسرای شهر اراک گشایش یافت.

    وی با بیان به اینکه از این نمایشگاه 12 اسفند دایر شده است، افزود: علاقمندان به بازدید از نمایشگاه دست سازهای هنری و سفری هفت سین می تواند تا 18 اسفند هر روز از ساعت 14 و سی دقیقه تا 20 سی دقیقه به فرهنگسرای شهر واقع در کوی صنعتی اراک مراجعه کنند.

    این مقام مسئول همچنین به برگزاری همایش پیاده روی خانواده و جشن درختکاری نیز اشاره کرد و گفت: این برنامه نیز در روز جمعه 18 اسفند ماه با هدف گرامیداشت روز شهدا برگزار می شود.

    کربلایی حسنی با بیان اینکه این همایش همراه با برنامه های شاد و متنوع و جوایز مختلف و مسابقات ورزشی همراه است، خاطر نشان کرد: همشهریان عزیز می تواند برای شرکت در این همایش در روز 18 اسفند از ساعت 8 صبح در میدان کوهنورد حضور یابند.

    سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک همچنین از برگزاری جشنواره تزئین سفره های 7سین نیز خبر داد و گفت: به هفت سین هایی که در تهیه سبزه آن از گندم، جو و حبوبات خوراکی استفاده نشده باشد امتیاز تعلق می گیرد.

    وی اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می بایست لگوی سازمان فرهنگی را در سفره 7سین خود قرار داده و تصویر آن را به نشانی @Haft_sin_eid  ارسال کنند.

    کربلایی حسنی خاطر نشان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و یا کانال سازمان به نشانی @farhangiarak مراجعه کنند.

    این مقام مسئول با اشاره به اینکه به نفرات برتر این جشنواره هدایایی ارزنده ای اهدا می شود، خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان باید آثار خود را تا 15 فروردین سال 97 ارسال کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت