در نشست هم اندیشی برنامه های هفته سلامت تبریز عنوان شد؛

برگزاری نمایشگاه هفته سلامت در ائل گؤلی

عصر نمایشگاه- معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری از برگزاری نمایشگاه ویژه هفته سلامت در پارک ائل گلی تبریز خبر داد.

برگزاری نمایشگاه هفته سلامت در ائل گؤلی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، نشست هم اندیشی برنامه های پیش بینی شده برای هفته سلامت در آستانه این رویداد و ظهر شنبه با حضور مسئولان شهرداری و حوزه سلامت برگزار و در پایان این نشست، تفاهم نامه درمان رایگان خبرنگاران در خانه سلامت شهرداری امضا شد. 

    نمایشگاه هفته سلامت در ائل گؤلی تبریز

    در این نشست، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری با تکیه بر برنامه های پیش بینی شده شهرداری برای هفته سلامت و شعار شهردار تبریز و تاکید بر عملیاتی نمودن شعار شهر سالم، شهروند سالم اظهار داشت: به مناسبت روز و هفته سلامت، در اردیبهشت سال جاری نمایشگاهی در پارک ائل گؤلی برگزار خواهد شد.

    حجت الاسلام احمد حمیدی همچنین راه اندازی کمپین در حوزه سلامت را از مهم ترین برنامه های شهرداری تبریز در این خصوص دانست و گفت: مصمم هستیم تا از طریق راه اندازی این کمپین پیام سلامت و شهردار را به تمام گروه ها و گروه ها و تشکل های مردم نهاد و اقشار مختلف در جامعه برسانیم.

    لزوم توجه به ارتقای اثربخشی برنامه ها

    مدیرکل سلامت و اموراجتماعی شهرداری تبریز نیز در ادامه این نشست ضمن تشریح برنامه های پیش بینی شده این نهاد با رویکرد ارتقای اثربخشی برنامه ها و جذب مشارکت های مردمی اظهار داشت: مصمم هستیم برنامه های اجرایی پیش بینی شده در هفته سلامت خروجی تاثیرگذار و اثربخشی داشته باشد.

    علیرضا رحیمی راه اندازی کمپین و پویش شهر سالم و شهروند سالم با آرم و لوگوی این شعار، برگزاری سالانه نمایشگاه سالم با مشارکت بیش از پیش مردمی، ارائه و توزیع بسته های فرهنگی و آموزشی در حوزه سلامت را از جمله برنامه های مورد نظر برای این ایام عنوان کرد.

    وی ادامه داد: امسال مشارکت مردمی در برگزاری نمایشگته ها و برنامه های هفته سلامت بیش تر بوده و تا به امروز نزدیک به 55 گروه در این خصوص اعلام آمادگی کرده اند.

    مدیرکل سلامت و اموراجتماعی شهرداری تبریز با اشاره به روز زمین پاک و تاکید بر حفظ محیط زیست گفت: در این خصوص توجه ما بیش تر معطوف به بسته های مجازی است.

    وی در ادامه ارایه خدمات درمانی و بهداشتی از طریق اتوبوس سلامت، برگزاری جنگ سلامت و بانشاط، تئاتر خیابانی با محوریت شعار هفته سلامت، ویزیت رایگان بیماران و مشاره های انفرادی تغذیه ای، حقوقی، روان شناسی، غربالگری را از دیگر برتانه های هفته سلامت عنوان و تصریح کرد: تمام این برنامه ها در مدارس نیز اجرا خواهد شد.

    رحیمی از خدمات درمانی و بهداشتی اتوبوس سلامت در دومین روز از هفته سلامت در مصلای تبریز برای برپادارندگان نماز جمعه خبر داد و افزود: برگزاری ایستگاه های سلامت شهری در شش نقطه پرتردد تبریز، برگزاری مسابقه نماد کاراکتر و شخصیت سلامت برگرفته شده از فرهنگ فولکولور و آیین های بومی، برگزاری برنامه جامع کوه پیمایی، برنامه میدانی در حوزه ورزش و برنامه تحرک بدنی برعلیه دیابت، حمل و نقل سالم، کمپین دوچرخه سواری نیز از دیگر برنامه های این هفته است.

    مدیرکل سلامت و اموراجتماعی شهرداری تبریز خاطر نشان شد: سعی کرده ایم فضای شهری را برای انتقال پیام های سلامتی آماده کرده و این شعارها را با طرح های زیبای گرافیکی به شکل تاثیرگذاری ارایه کنیم.

    رحیمی در پایان با ارائه پیشنهاد برای افتتاح پارک سلامت گفت: کلیه برنامه های ما از یکم تا ششم اردیبهشت 95 برگزار خواهد شد و هشتم اردیبهشت نیز برای ترویج حفظ سلامتی در مقابل عوامل خطرساز سلامت، زنجیره انسانی مردمی در پارک ائل گؤلی تشکیل خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت