سازمان صنعت بوشهر فراخوان نمایشگاه فرش دستباف در چین را اعلام کرد

عصر نمایشگاه- نام نویسی از علاقه مندان برای مشارکت در نمایشگاه تخصصی بین المللی فرش چین– شینینگ آغاز شد.

سازمان صنعت بوشهر فراخوان نمایشگاه فرش دستباف در چین را اعلام کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شاتا، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با توجه به تجربیات قبلی ، مرکز ملی فرش ایران برای برپایی پاویون فرش دستباف ایران در نمایشگاه تخصصی بین المللی فرش شینینگ – چین ، در نظر است در سال جاری نیز در این نمایشگاه مشارکت کند.
    ابوالقاسم محمدزاده افزود: این نمایشگاه از تاریخ 13 لغایت 17 خرداد ماه 1395 (برابر با 2 الی 6 جون 2016) برگزار می‌ شود.
    وی در خصوص شرایط شرکت در نمایشگاه گفت: حداقل متراژ غرفه 32 متر مربع ، آخرین مهلت ثبت‌ نام 1 اردیبهشت ماه 1395 ، آخرین مهلت واریز وجه   12 اردیبهشت ماه 1395 ، آخرین مهلت ارسال نمونه نمایشگاهی (هوایی) 18 اردیبهشت ماه 1395 ، حداکثر نفرات اعزامی برای هر شرکت 2 نفر و قیمت هر مترمربع غرفه با غرفه سازی استاندارد نمایشگاهی مبلغ 87.5 دلار است که با احتساب حداقل متراژ یاد شده (32 متر مربع) مبلغ 2800 دلار محاسبه و از مشارکت کنندگان دریافت می شود.
    وی ضمن دعوت از صادر کنندگان فعال فرش دستباف استان بوشهر جهت شرکت در نمایشگاه مذکور اظهار داشت: متقاضیان مشارکت در نمایشگاه یادشده در صورت تمایل نسبت به تکمیل فرم های مربوطه اقدام و با تائیدیه اتحادیه صادرکنندگان و یا سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به نمابر 22142742 یا رایانامه fair.incc@hotmail.com (مرکز ملی فرش ایران) تا تاریخ  1 اردیبهشت ماه 1395 برای بررسی نهایی ارسال کنند.
    معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطر نشان کرد قبول تقاضا منوط به بررسی و تائید مرکز ملی فرش ایران خواهد بود.همچنین واگذاری غرفه‌ ها با اولویت در ثبت ‌نام و رعایت تاریخ‌ های اعلام شده انجام می شود  و مرکز در برابر متقاضیانی که بعد از تاریخ‌ های اعلام شده اقدام کنند، هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
    شایان ذکر است، متقاضیان جهت شرکت در این نمایشگاه می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شمارهای زیر تماس بگیرند:
    مرکز ملی فرش ایران-گروه نمایشگاه‌های خارجی 22375810 داخلی ( 2606 ) و 22069487

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت