۲۰ فروشگاه و نمایشگاه صنایع دستی در گرگان دایر می‎شود

عصر نمایشگاه- رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان از برپایی ۲۰ فروشگاه و نمایشگاه صنایع دستی در این شهرستان به مناسبت ایام نوروز خبر داد.

۲۰ فروشگاه و نمایشگاه صنایع دستی در گرگان دایر می‎شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، یاسر قندهاری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار کرد: 20 فروشگاه و نمایشگاه صنایع دستی به منظور معرفی صنایع دستی و سوغات گرگان برای مسافران و گردشگران نوروزی دایر می‌شود.

    وی تصریح کرد: احکام ده‎گانه مسوولان ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان گرگان صادر و ابلاغ شد، جلسات کمیته‎ها برای خدمات‎رسانی هر چه بهتر در حال برگزاری است.

    رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان افزود: تهیه کتابچه‎های نوروزی، تشکیل تیم نظارتی، برپایی پایگاه‌های اطلاع‌رسانی امدادی و امداد و نجات در شهرستان گرگان همچنین آماده‎سازی واحدهای اقامتی و پذیرایی برای استقبال از مسافران و گردشگران جزو برنامه‎هاست.

    قندهاری از مسوولان خواست تا پایان هفته جاری لیست کشیک در ایام نوروز را ارسال کنند تا در قالب دفترچه در اختیار مسوولان کمیته‎های ستاد خدمات سفر قرار بگیرد.

    وی بیان کرد: بیش از 577 کلاس در قالب 67 مدرسه توسط ستاد اسکان فرهنگیان آماده و پذیرای مسافران نوروزی در شهرستان گرگان خواهد بود.

    رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان با بیان اینکه در محور گردشگری ناهارخوران نمایشگاه سوغات گرگان را خواهیم داشت از برگزاری جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی در گرگان خبر داد.

    قندهاری با بیان اینکه تور گرگان‎گردی روزانه یک بار انجام می‌شود، گفت: این تور گردشگری برای معرفی جاذبه های گرگان به مسافران است تا از طبیعت زیبای این خطه شمالی دیدن کنند.

    وی از برپایی نوروزگاه و کمپ روستایی در محل سایت اداری خبر داد و افزود: جشنواره‌های روستایی در گرگان در چهار روستا انجام می شود.

    رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان گفت: کارگاه آموزشی ویژه روستاهای هدف برای معرفی جاذبه‎های گردشگری و نحوه برخورد با مسافران گردشگران در حال برگزاری است.

    قندرهای از تهیه فرم‎های نظرسنجی برای مسافران در اماکن اقامتی خبر داد و گفت: به منظور ثبت نقاط قوت و ضعف این فرم‎ها تعبیه شده تا کاستی‎ها را برطرف کنیم.

    وی بیان کرد: ارزیابی آمار اقامت روزانه گردشگران توسط واحدهای اقامتی دارای مجوز ارائه می‎شود، اجرای مراسم نوروزخوانی اقوام و نصب بنر جاذبه‎های گرگان در سطح شهر با رویکرد فرهنگی و مذهبی انجام می‎گیرد.

    رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان گفت: قطار گردشگری همه روزه در ایام نوروز فعال خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت