فراخوان نمایشگاه بین‌المللی صنعت و تولید قطر

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بین المللی صنعت و تولید قطر ۱۹ تا ۲۲ فروردین ماه۱۳۹۷ در مرکز نمایشگاه های بین المللی دوحه برگزار می‌شود.

فراخوان نمایشگاه بین‌المللی صنعت و تولید قطر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از کبنا نیوز, به اطلاع کلیه فعالین اقتصادی، تجار و اعضا اتاق یاسوج می‌رساند:

    اتاق بازرگانی یاسوج در نظر دارد در راستای توسعه و تقویت روابط تجاری استان کهگیلویه و بویراحمد با کشورهای هدف صادراتی و همچنین با توجه به ضرورت حضور و معرفی تولیدات استانی در نمایشگاه‌های معتبر بین المللی، هیئتی اقتصادی متشکل از نمایندگان بخش خصوصی، فعالین اقتصادی و تجارو بازرگانان استان را برای حضور در نمایشگاه بین المللی صنعت و تولید قطر، به این کشور اعزام نماید.

    لذا با توجه به اینکه این هیات فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌ها و محصولات استان می‌باشد و نظر به اهمیت این نمایشگاه برای دولت قطر و امکان بهره برداری شرکت‌های ایرانی که متعاقباً به افزایش سهم ایران از بازار این کشور منجر خواهد شد؛

    ” اتاق بازرگانی یاسوج در نظر دارد در جهت حمایت از تولیدکنندگان استان و اعضای اتاق، هزینه‌های مربوط به غرفه نمایشگاهی را متقبل و نسبت به در اختیار گذاشتن فضای نمایشگاهی در این کشور، بصورت رایگان به ثبت نام کنندگان اقدام نماید ”

    لذا در این راستا از تجار، فعالین اقتصادی، تولیدکنندگان و صاحبان صنایع جهت شرکت در این هیات دعوت ویژه بعمل می‌آید. تقاضامند است متقاضیان درخواست خود را همراه با مدارک درخواست شده و تکمیل فرم‌های پیوستی حداکثر تا پایان وقت اداری شنبه 19/12/96 به اتاق بازرگانی یاسوج ارسال نمایند.

    (لازم به ذکر است با توجه به محدودیت اعلام شده از جانب ستاد برگزاری نمایشگاه، تاریخ فوق قابل تمدید نمی‌باشد.)

    این نمایشگاه در سه بخش تولیدات، سرمایه گذاری و خدمات خواهد بود و به منظور نمایش کالاها و تولیدات در همه بخش‌های مورد اشاره، برگزاری کنفرانس‌های مختلف و تشکیل پاویون ملی دولت‌ها برگزار می‌شود.

    در صورت تمایل به ثبت نام، جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد امور بین الملل اتاق بازرگانی یاسوج (07433226560- 07433227953) تماس حاصل فرمایید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت