کازان روسیه میزبان نخستین نمایشگاه تخصصی مواد غذایی و صنایع وابسته ایران شد

عصر نمایشگاه- نخستین رویداد نمایشگاهی ایران در حوزه مواد غذایی و صنایع وابسته در کازان روسیه از ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت ماه برای نخستین بار میزبان تولیدکنندگان صنایع غذایی ایرانی خواهد بود.

کازان روسیه میزبان نخستین نمایشگاه تخصصی مواد غذایی و صنایع وابسته ایران شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ستاد برگزاری نمایشگاه تخصصی موادغذایی و صنایع وابسته ایران در کازان، میثم عباسی مدیر نمایندگی مرکز بازرگانی روسیه – ایران با اشاره به اینکه این نمایشگاه در وسعت حدود دو هزارمتر مربع در مرکز نمایشگاه های کازان برگزار می شود اظهار کرد: این نمایشگاه با حمایت مرکز بازرگانی روسیه – ایران برگزار خواهد شد اهداف این نمایشگاه معرفی مقصد جدیدی در توسعه صادرات غیرنفتی برای برترین تولیدکنندگان محصولات غذایی ایران در حوزه های متعددی شامل خشکبار، خرما، شکلات، ماهی، انواع کنسرو، میوه و صنایع وابسته از جمله بسته بندی است.

    عباسی با بیان اینکه اینکه بازار موادغذایی کازان را برای محصولات ایرانی جدید و قابل دسترس است افزود: جمهوری تاتارستان بازار جدیدی برای محصولات ایرانی محسوب می شود که با توجه به چندین سفر«رستم مینیخانوف»، رئیس جمهور تاتارستان به ایران و حمایت و تاکید وی پس از ماه های بررسی و جلسات متعدد، نخستین نمایشگاه موادغذایی ایران در این جمهوری برگزار خواهد شد.

    وی این نمایشگاه در رابطه با مزایای حضور شرکت های ایرانی در این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه نه فقط برای معرفی محصولات تولیدی ایران بلکه عرصه ای برای ورود آنها به بازار روسیه است و با توجه به نزدیکی شهر کازان به 8 استان کلیدی فدراسیون روسیه، این شهر را همانند پلی برای ارسال محصولات ایران به سایر بخش های فدراسیون روسیه تبدیل خواهد کرد.

    وی به همکاری مرکز بازرگانی روسیه - ایران تصریح کرد: در این نمایشگاه بیش از 100 شرکت مواد غذایی طی 3 روز به ارائه توانمندی های خود  خواهند پرداخت و امیدواریم پس از این نمایشگاه صادرات مواد غذایی ایران به فدراسیون روسیه افزایش یابد.

    وی با اشاره به استقبال خوب شرکت های ایرانی از این نمایشگاه تصریح کرد: به دنبال تغییر سیاست های تجاری و اقتصادی فدراسیون روسیه در اواخر سال گذشته میلادی و حذف کردن کشور ترکیه از تبادلات این کشور و همچنین رایزنی هایی که با مقامات اقتصادی و تجار استان های نزدیک کازان و نشست های حضوری متعدد، در حال حاضر زمان بسیار خوبی برای عرضه محصولات ایرانی به این کشور است که با توجه به مرغوبیت کیفی این محصولات، بسیاری از آنها می توانند در آینده بازاری بزرگ را برای خود در این کشور تضمین کنند.
    مدیر مرکز بازرگانی روسیه – ایران  با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری شرکت بحرپویان بیکران مجری برگزار خواهد شد به برنامه ریزی های این رویداد نمایشگاهی اشاره کرد و تصریح کرد: همزمان با برگزاری نمایشگاه مواد غذایی شرکت های ایرانی در نشست تجاری که برای رویارویی تجار دو کشور در نظر گرفته شده است شرکت خواهند نمود و فرصت دیگری ازجمله حضور در اجلاس کشورهای اسلامی می باشد.

    به گزارش عصر نمایشگاه لازم به ذکر است نمایشگاه تخصصی موادغذایی و صنایع وابسته ایران در کازان28 تا 30  اردیبهشت سال جاری برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.rictc.ruمراجعه کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت