چرا قرارداد اجاره مصلی برای نمایشگاه کتاب هنوز امضا نشده است؟

عصر نمایشگاه- در حالی که دو ماه تا برگزاری نمایشگاه کتاب تهران زمان باقی است‌، هنوز قراردادی برای اجاره مصلی تهران به امضا نرسیده است. نخستین نشست رسمی مدیران دو مجموعه اما امروز برگزار خواهد شد.

چرا قرارداد اجاره مصلی برای نمایشگاه کتاب هنوز امضا نشده است؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا‌، در حالی که حدود دو ماه تا آغاز بزرگترین رویدارد فرهنگی خاورمیانه باقی مانده است‌، هنوز قراردادی برای اجاره ده روزه مصلی امام خمینی(ره) به منظور برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به امضا نرسیده است،‌ قراردادی که از هفته‌ها پیش  بحث بر سر امضای آن وجود داشته و مسئولان نمایشگاه همواره از آماده بودن پیش‌نویس آن خبر داده‌اند.

    علاوه بر این بنا به گفته مسئولان مصلی امام خمینی(ره)؛ تاکنون هیچ نشستی میان مسئولان وزارت ارشاد و مسئولان مصلی برگزار نشده است،‌ در حالی که انتظار می‌رود که این گونه نشست‌ها برای بهتر شدن هر چه بیشتر مکان نمایشگاه کتاب تهران از مدت‌ها پیش آغاز شده باشد تا بتوان انتظار برگزاری نمایشگاهی بی نقص را در اردیبهشت‌ماه داشت.

    تنها جلسات برگزار شده درباره نمایشگاه کتاب جلساتی بوده است که با هماهنگی کمیسیون فرهنگی شورای شهر با حضور نمایندگان نهادهای مختلف چون پلیس راهور،‌ اورژانس‌، آتش نشانی‌، شهرداری‌، وزرارت ارشاد،‌ موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی و...برگزار شده است و وظایف دستگاه‌های مختلف بررسی شده است.

    در کنار این نمایندگان تشکل‌ها نیز بازدیدهایی از مصلی تهران داشته‌اند که در آخرین بازدید که عصر یکشنبه 13 اسفند انجام شد، نواقص موجود سنجیده و اعلام شده است، اما نخستین نشست رسمی مسئولان نمایشگاه کتاب تهران با مدیران مصلی امروز سه‌شنبه 15 اسفند برگزار خواهد شد،‌ نشستی که به درخواست مسئولان وزارت ارشاد تدارک دیده شده و به نظر می‌رسد برای بررسی و رفع نواقص احتمالی پیش‌نویس قرارداد باشد که از هفتخه‌ها قبل به معاونت فرهنگی وزارت ارشاد ارسال شده است.

    باید دید نواقص موجود در پیش‌نویس قرارداد که از سوی مدیران مصلی تنظیم شده است،‌ چه بوده که امضای قرارداد را هفته‌هاست به تعویق انداخته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت