حمایت بانک شهر از فعالان نمایشگاه کتاب تهران

عصر نمایشگاه- بانک شهر به عنوان بانک عامل بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با تسهیل در ارایه خدمات بانکی، به حمایت از فعالان حوزه نشر می‌پردازد.

حمایت بانک شهر از فعالان نمایشگاه کتاب تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا، بانک شهر که در کنار فعالیت‌های اقتصادی، از تقویت بنیه مالی در حوزه‌های مختلف بانکداری اجتماعی حمایت کرده، امسال به عنوان بانک عامل بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران معرفی شد که برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب مجموعه شهر آفتاب برگزار می‌شود.

    بانک شهر اعلام کرد: این بانک که همه توان مالی خود را در راستای احداث این مجموعه عظیم به کار بسته و در این مسیر به شهرداری تهران کمک کرده است، برای اولین بار به عنوان بانک عامل در این نمایشگاه حضور خواهد یافت و یکی از سرمایه‌گذاران عمده مجموعه شهرآفتاب نیز هست که با ارایه انواع خدمات بانکی به مراجعان و ناشران حاضر در این نمایشگاه، بار دیگر محور فعالیت‌های خود را بر اساس مسئولیت اجتماعی قرار داده است.

    بانک شهر به عنوان بانک عامل در این نمایشگاه، مسئولیت تسهیل در امور بانکی و مالی ناشران و شرکت‌کنندگان در این رویداد را بر عهده دارد و با استقرار شعب ثابت و سیار در بخش‌ها و سالن‌های تحت پوشش نمایشگاه، به ارایه خدمات پرداخت و دریافت پول و سایر عملیات بانکی، مبادرت می‌کند.

    استقرار دستگاه‌های خودپرداز در سالن‌ها و نیز محوطه باز برای ارایه خدمات به ناشران و بازدیدکنندگان، حضور کافی و به موقع پرسنل بانک در شعبه مرکزی مستقر در نمایشگاه و سایر باجه‌ها برای ارایه خدمات به شهروندان و ناشران و عوامل اجرایی و تجهیز غرفه‌های ناشران در نمایشگاه به دستگاه‌های کارتخوان، از دیگر خدماتی است که از سوی بانک شهر به عنوان بانک عامل ارایه می‌شود.

    در این خصوص و با توجه به عاملیت بانک شهر، تمام ناشران موظف شدند پیش از تحویل دستگاه‌های کارتخوان، در بانک شهر حساب باز کنند تا مشخصات حساب آنان در سامانه ثبت‌نام نمایشگاه درج شود.

    بانک شهر با استقرار پیشخوان شهرنت، ارایه همه خدمات بانکی را به مراجعه‌کنندگان و ناشران در فضای شهر آفتاب بر عهده دارد تا شهروندان برای دریافت پول، ناشران برای افتتاح حساب و واریز وجوه دریافتی به حساب خود مشکلی نداشته باشند.

    بانک شهر پیش از این نیز به عنوان یک بانک شهروندی و با هدف ارتقاء عمران و توسعه شهرها، حمایت از پروژه‌های کلان شهری را بر عهده داشته است و موفق شده تا در مدت زمان کوتاهی که از تاسیس آن می‌گذرد رضایت شهروندان را کسب کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت