رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین خبر داد:

برگزاری نمایشگاه فروش بهاره در قزوین

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از برگزاری نمایشگاه فروش بهاره از ۱۸ تا ۲۴ اسفند ماه سال جاری خبر داد.

برگزاری نمایشگاه فروش بهاره در قزوین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس, علی پرزحمت اظهار داشت: نمایشگاه فروش بهاره از 18 تا 24 اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

    وی افزود: این نمایشگاه در دو سالن با بیش از 250 غرفه و مشارکت تولیدکنندگان، صنوف تولیدی و خدماتی، مایحتاج عمومی مردم را در ایام پایانی سال عرضه می‌کنند.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین عنوان کرد: عمده محصولات عرضه شده در این نمایشگاه را مواد غذایی، انواع شوینده‌ها و مواد پروتئینی انواع پوشاک، آجیل و خشکبار، کیف و کفش تشکیل می‌دهند.

    پرزحمت افزود: انواع محصولات عرضه شده در این نمایشگاه با قیمت‌های مناسب و با تخفیف 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار توزیع می‌شود.

    این مسؤول با بیان اینکه تیم نظارتی سازمان صنعت معدن و تجارت در اکیپ‌های دو نفره به صورت ثابت و سیار در این نمایشگاه مستقر هستند تا بازدیدکنندگان در صورت بروز هرگونه مشکلی در هنگام خرید اعم از گرانفروشی، کم‌فروشی، کیفیت اجناس عرضه شده و غیره به آن‌ها مراجعه کنند.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین مبنای برگزاری این نمایشگاه را کیفیت مطلوب و قیمت مناسب اعلام کرد و گفت: کارشناسان این سازمان و اتاق اصناف بر نحوه فروش و عملکرد مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه نظارت دارند.

    پرزحمت تصریح کرد: نمایشگاه فروش بهاره از 18 تا 24 اسفند ماه سال جاری هر روز از ساعت 15 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان جهت بازدید عموم دایر است.

    وی خاطرنشان کرد: تنظیم و تثبیت قیمت کالاهای اساسی و پرمصرف در ایام پایانی سال، دسترسی آسان مردم به کالاهای مورد نیاز، جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، ایجاد فضای رقابتی مناسب بین تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و تقویت جریان عرضه مستقیم کالا در روزهای پایانی سال از اهداف اصلی برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت