مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین:

دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب قزوین به کار خود پایان می دهد

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب این استان شامگاه چهارشنبه به کار خود پایان می دهد.

دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب قزوین به کار خود پایان می دهد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از قدس آنلاین, اکبر اسکندر نژاد اظهار داشت: دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب استان قزوین از 11 اسفندماه سالجاری آغاز شده و این نمایشگاه تا ساعت 21 امروز 16 اسفندماه دایر است.

    وی افزود: با آغاز برپایی این نمایشگاه، استقبال مناسبی از سوی مخاطبان برای بازدید صورت گرفته است.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به مهمترین برنامه های دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب این استان اشاره کرد و گفت: معرفی و بررسی کتاب های هنر پیانو، برگزاری برنامه ادبیات و نقاشی، کاوش در سینما و تئاتر بیضایی در روز جمعه 11 اسفندماه سالجاری، اجرای نمایش موزیکال، ویژه برنامه سفیر کتاب و «یارمهربان و ننه سرما»، روایتگری حماسه شاهنامه و معرفی طرح همیار کتاب و ثبت نام مدارس با عنوان برنامه «نشست توجیهی مدیران و مربیان» در روز 12 اسفندماه ماه سالجاری، شعرخوانی 10 نفر از شاعران و داستان نویسی با عنوان «شب شعر، شعر و داستان نویسی» در سومین روز از دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب قزوین و در تاریخ 13 اسفندماه سالجاری از جمله این برنامه ها بوده است.

    اسکندرنژاد بیان کرد: همچنین از مهمترین برنامه های دنبال شده در سومین روز از دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب استان قزوین در 13 اسفندماه سالجاری  می توان به نمایش موزیکال، برگزاری برنامه سفیر کتاب و نشست توجیهی مدیران و مربیان، رونمایی و جشن امضاء کتاب با حضور نویسنده و ادبیات کودک و نوجوان اشاره کرد.

    وی اضافه کرد: در روز دوشنبه 14 اسفندماه سالجاری، اجرای نمایش موزیکال، برنامه سفیر کتاب، برگزاری نشست توجیهی مدیران و مربیان، و قزوین شناسی صورت گرفته است.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به برنامه های پنجمین روز از دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب این استان در روز سه شنبه 15 اسفندماه سالجاری اشاره و عنوان کرد: نمایش موزیکال، سفیر کتاب، نشست توجیهی مدیران و مربیان، تجلیل از فعالان کانون های مساجد با عنوان «ربع قرن تلاش» و ادبیات از جمله برنامه های این روز بود.

    اسکندرنژاد یادآور شد: در آخرین روز از دوزادهمین نمایشگاه سراسری کتاب استان قزوین وصبح امروز، مراسم اختتامیه نخستین هفته قرآن و عترت استان قزوین و تجلیل از برگزیدگان جشنواره های فرهنگی و هنری قرآن و عترت برگزار شد.

    وی اضافه کرد: آخرین روز از این نمایشگاه شامگاه روز چهارشنبه 16 اسفندماه سالجاری به کار خود پایان می دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت