شعار نمایشگاه کتاب تهران را شما انتخاب کنید

عصر نمایشگاه- فراخوان انتخاب شعار سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران، آغاز ثبت نام کمیته ناشران داخلی برای نمایشگاه و آغاز ثبت نام در طرح عیدانه کتاب مهمترین رویدادهای حوزه کتاب در هفته ای که گذشت بود.

شعار نمایشگاه کتاب تهران را شما انتخاب کنید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 12 تا 22 اردیبهشت ماه سال 1397 در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.
    کمیته روابط عمومی این نمایشگاه که طی دوسال گذشته در محل شهر آفتاب برگزار می شد، هر سال طی فراخوانی عمومی از علاقه مندان دعوت می کند شعاری مناسب، زیبا، جذاب و تاثیرگذار را برای آن انتخاب کنند.
    به برترین شعار پیشنهادی که تا 25 اسفند به آدرس الکترونیکی int@tibf.ir یا آدرس تلگرام alarian _farhang@ ارسال می شود، جایزه‌ای نفیس تعلق می گیرد.
    همچنین طبق روال سالهای گذشته ناشران داخلی برای حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب باید ثبت نام کنند که ثبت نام برای این دوره از روز چهارشنبه 16 اسفند آغاز شده است.
    بر اساس ضوابط، ناشران باید طی یکسال گذشته حداقل 40 عنوان کتاب بزرگسال یا 45 عنوان کتاب کودک منتشر کرده باشد، در غیراین صورت ثبت نام آنها کان لم یکن تلقی می شود.
    ناشران عمومی، آموزشی، دانشگاهی و کودک و نوجوان تا 25 اسفند برای ثبت نام فرصت دارند.
    خبر مهم دیگر حوزه کتاب در هفته ای که گذشت، آغاز ثبت نام اینترنتی طرح «عیدانه کتاب» از 16 اسفند ماه بود.
    در این طرح که سه سال است توسط خانه کتاب اجرا می شود، کتاب دوستان می توانند تا سقف یک میلیون ریال و با تخفیف 20 درصد از 25 اسفند تا 12 فروردین در تهران و از 22 اسفند تا 12 فروردین در شهرستان ها از کتابفروشانی که عضو این طرح هستند، کتاب خریداری کنند.
    هدف از اجرای این طرح، حمایت از کتابفروشان با اعطای یارانه به آنها و تشویق مردم به کتاب خوانی است.
    کتابفروشی های کشور هم باید با مراجعه به سایت www.ketabnet.ir نسبت به ثبت نام در «عیدانه کتاب» اقدام کنند.
    شعار این طرح حمایتی، «عیدی، کتاب هدیه دهیم» است و کتابفروشی های که قصد دارند در این طرح مشارکت کنند باید مقررات و ضوابطی را رعایت کنند که از آن جمله می توان به داشتن پروانه کسب با تاریخ معتبر و مورد تایید مراجع ذیصلاح اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت