نمایشگاه توانمندی بانوان اردستان گشایش یافت

عصر نمایشگاه- نمایشگاه توانمندی های بانوان شهرستان اردستان روز چهارشنبه در آئینی با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان گشایش یافت.

نمایشگاه توانمندی بانوان اردستان گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای بانوان شهرستان اردستان با 25 غرفه درحوزه صنایع دستی مانند میناکاری، تیکه دوزی، شیرینی پزی، قلاب بافی، تابلو فرش و گلیم، گل سازی و منبت کاری در محل سالن اجتماعات شهرداری اردستان کار خود را آغاز کرد.
    همچنین غرفه های ظروف تزئینی، گیاهان دارویی، طراحی روی مس، سیاه قلم، عروسک سازی، نمایشگاه عکس، ترشی و محصولات لبنی دامی در کنار غرفه های فروشگاهی به مدت سه روز برای بازدید عموم دایر است.
    مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری اردستان در آئین گشایش نمایشگاه دستاوردهای بانوان با تبریک زادروز حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن گفت: این نمایشگاه نمونه کوچکی از توانمندی های بانوان است و برگزاری برنامه هایی از این دست موجب هم افزایی شده و انگیزه این قشر را برای کار آفرینی افزایش می دهد.
    منصوره آدمیار افزود: تسهیل بستر عرضه و فروش محصولات خانگی یکی از راهکارهای موجود برای حمایت از بانوان توانمند شهرستان اردستان است چرا که آنها سرمایه های مغفول جامعه در تولید و توسعه کشور هستند و با کارآفرینی و ارایه ایده های نو می توانند در تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی گام های بلندی بردارند.
    وی بیان کرد: اولویت واگذاری غرفه ها با دانش آموختگان صنایع دستی، هنرمندان، بانوان سرپرست خانوار و بانوان بد سرپرست بوده و تلاش می شود مسیر کارافرینی و توانمندسازی آنان در قالب نقش آفرینی در اقتصاد خانواده به شکل شایسته ای طی شود.
    به گزارش ایرنا، نمایشگاه توانمندی های بانوان اردستان، زواره و مهاباد پیش از ظهر ساعت 9 تا 12 و بعد از ظهر ساعت 15 تا 19 دایر می باشد.
    شهرستان اردستان بر اساس سرشماری سال 1395 بیش از 42 هزار نفر جمعیت دارد که نزدیک به 20 هزار و 800 نفر زن هستند.
    جمعیت شاغل این شهرستان بیش از 12 هزار و 500 نفر اعلام شده که افزون بر یک هزار و 940 نفر را بانوان تشکیل می دهند.
    این شهرستان در فاصله 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت