در خانه هنرمندان کرج ؛

نمایشگاه تصویرسازی بیماران 'ام اس' درکرج برگزار می شود

عصر نمایشگاه- نمایشگاه آثار تصویرسازی هنرمندان مبتلا به بیماری ام اس، با موضوع 'امید به زندگی' ۱۹ اسفندماه ۱۳۹۶ در خانه هنرمندان کرج برپا می‌شود.

نمایشگاه تصویرسازی بیماران 'ام اس' درکرج برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از  ایرنا ، تارا حصاری مدیر نمایشگاه آثار تصویرسازی هنرمندان مبتلا به بیماری 'ام اس' روز پنجشنبه گفت: در این نمایشگاه که با همکاری و حمایت شورای اسلامی شهر کرج ، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی البرز و خانه هنرمندان کرج برگزار می شود 50 اثر تصویرسازی از 14 هنرمند مبتلا به بیماری ام اس با تکنیک تلفیقی با موضوع امید به زندگی در معرض دید عموم علاقمندان قرار خواهد گرفت.
    وی تاکید کرد: برگزاری این نمایشگاه با روش هنردرمانی تلاشی برای درمان، ایجاد روحیه و کمک به افزایش سطح توانمندی های بیماران صعب العلاج در جامعه است که گاها از سوی جامعه نادیده گرفته می شود.
    حصاری افزود: آثار ارائه شده در این نمایشگاه، نقاشی های خلاقانه از ذهنیت خود هنرمندان با موضوع امید به زندگی است. نمایش این آثار، علاوه بر ایجاد امید و خودباوری در این بیماران، می تواند بستر مناسبی را برای ایفای نقش اجتماعی موثر، رشد عاطفی، عزت نفس و یکپارچگی روانی و اجتماعی بیماران عزیز و زمینه ساز حضور فعال و پرانرژی آنان در جامعه باشد.
    وی افزود: هدف مهم از برگزاری این نمایشگاه جلب توجه جامعه به افرادی است که فارغ از نگاه محدود جامعه، توانمندی های بسیارمتنوع و گاه پوشیده ای دارند که تنها با درک درست و آموزش های تخصصی امکان تحقق پیدا خواهند کرد و با خلق آثار هنری ارزشمند، توانایی های خود را در معرض دید عموم قرار می دهند.

    افتتاحیه نمایشگاه آثار تصویرسازی هنرمندان مبتلا به بیماری ام اس، با موضوع 'امید به زندگی' 19 اسفندماه 1396 ساعت 16 در خانه هنرمندان البرز برگزار می شود.
    علاقه مندان می توانند از تاریخ 19 لغایت 22 دی ماه از ساعت 10 الی 19 از این نمایشگاه دیدن فرمایند.
    هنرمندان مبتلا به بیماری ام . اس در استان البرز تاکنون فعالیت های ویژه ای در بخش فرهنگی برای توجه به این قشر داشته اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت