نایب رئیس اتاق اصناف کشور:

گیلان از استان‌های برتر ‌کشور در برپایی نمایشگاه‌ها است

عصر نمایشگاه- نایب رئیس اتاق اصناف کشور با اشاره به جایگاه بی‌بدیل نمایشگاه‌های گیلان در سطح کشور گفت:‌ استان گیلان از استان‌های برتر کشور در زمینه برپایی انواع نمایشگاه‌ها است.

گیلان از استان‌های برتر ‌کشور در برپایی نمایشگاه‌ها است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم, جلال‌الدین محمد شکریه اظهار داشت: ‌استان گیلان همواره جایگاه بسیار بی‌بدیلی در میان سایر استان‌ها در برپایی انواع نمایشگاه‌ها داشته به طوری‌که هم اکنون جزء 5 استان برتر کشور در این زمینه است.

    نایب رئیس اتاق اصناف کشور دلایل این برتری را برشمرد و تصریح کرد:‌ توجه ویژه به نحوه ‌کار غرفه‌داران و عدم دعوت از آنان در صورت ضعف عملکرد و جلوگیری از عرضه کالاهای قاچاق، غیر استاندارد و غیرشرعی موجب ارتقای جایگاه گیلان در این زمینه شده است.

    شکریه به انواع بازرسی‌های انجام شده در نمایشگاه‌ها اشاره کرد و بیان داشت:‌ نتیجه مثبت بازرسی‌ها و بازدیدهای مستمر بازرسان سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت ‌استان گیلان از نمایشگاه‌های برگزار شده، گواه عملکرد مطلوب در این زمینه است.

    ‌وی با اشاره به نظارت و کنترل واحدهای صنفی ابراز داشت:‌ بر طبق فصل هشتم قانون نظام صنفی که در آن به بحث جرایم اشاره شده،‌ نظارت بر واحدهای صنفی اعم از تولیدی،‌ خدماتی و خدمات فنی بر عهده اتاق‌های اصناف سراسر کشور است.

    رئیس اتاق اصناف گیلان نحوه این نظارت و پایش‌ها را برشمرد و عنوان کرد: بازرسان مجرب و آموزش دیده در نظام صنفی با حضور فیزیکی در بازارها و با توجه به شرایط و زمان خاص و بهره‌گیری از برنامه‌های هدفمند به بازرسی و کنترل بازار می‌پردازند.

    شکریه تنظیم بازار را از وظایف اتاق‌های اصناف خواند و اظهار داشت:‌ اتاق اصناف برای اجرای طرح نظارتی خود در تمام سطوح عرضه کالاها و خدمات،‌ 21 کارگروه کالایی مشخص را در قالب 50 گروه مختلف در جهت اعمال کنترل‌های لازم قرار داده است.

    وی از حضور مستقیم بازرسان اتاق اصناف در میادین میوه و تره‌بار خبر داد و گفت:‌ ‌اتاق اصناف گیلان جهت تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها به‌ویژه در ایام پایانی سال،‌ حضور بازرسان مقیم در میادین میوه و تره‌بار از ساعت 4 صبح را در دستور کار خود قرار داده است.

    رئیس اتاق اصناف گیلان با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های فروش فوق‌العاده در استان افزود:‌ از ابتدای سال 96 تا بهمن ماه امسال تعداد 700 نمایشگاه فروش فوق‌العاده برگزار شده و انتظار داریم تا پایان سال با توجه به ایام تعطیلات بر تعداد آن‌ها افزوده شود.

    شکریه از برگزاری سایر نمایشگاه‌ها در استان خبر داد و ابراز داشت:‌ برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در شهر رشت و 6 شهر دیگر گیلان از برنامه‌های اتاق اصناف گیلان است که با نظارت بازرسان نظام صنفی و کمیته‌های نرخ گذاری و کنترل کیفیت برگزار می‌شود.

    نایب رئیس اتاق اصناف کشور با اشاره به گشت‌های مشترک نظارتی تصریح کرد:‌ بازرسان اتاق اصناف گیلان برای کنترل‌های نظارتی، گشت‌های مشترکی را با تعزیرات حکومتی،‌ سازمان نظام پزشکی،‌ دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل استاندارد گیلان برگزار می‌کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت