مدیرکل امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی خبر داد:

حضور ۲۱ شهرستان استان در سومین نمایشگاه توانمندی‌های روستایی کشور

عصر نمایشگاه- مدیرکل امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی از حضور ۲۱ شهرستان آذربایجان شرقی در سومین نمایشگاه توانمندی‌های روستایی کشور خبر داد.

حضور ۲۱ شهرستان استان در سومین نمایشگاه توانمندی‌های روستایی کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر, تقی کرمی گفت:روستای نمادین کندوان به همت فرمانداری اسکو و مساعدت بنیاد مسکن و دفتر امور روستایی دوسال است در این نمایشگاه احداث می‌شود و استقبال مردم از آن و اشتیاق‌شان برای عکس گرفتن، نشان می‌دهد که جزو پربازدیدترین روستاهای نمادین نمایشگاه است.

    مدیرکل امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی همچنین با بیان اینکه امسال 21شهرستان از استان ما در نمایشگاه حضور یافتند، گفت: علاوه بر اینکه محصولات روستایی و عشایری در غرفه‌ها عرضه شد، گروه‌هایی نیز به صورت زنده آیین‌های روستاهایمان را برای بازدیدکنندگان اجرا کردند که باز با استقبال بسیار خوب مواجه شدند.

    وی از حضور و بازدید 4ساعته استاندار آذربایجان شرقی از غرفه‌های استان خبر داد و افزود: دکتر خدابخش برای هر غرفه 10دقیقه یا حتی بیش‌تر زمان اختصاص دادند و نیز در جریان بازدیدشان، با 4شبکه خارجی مصاحبه‌ای داشتند که معرفی توانمندی‌های روستایی و عشایری استان را موضوع صحبت‌هایشان قرار دادند.

    وی همچنین از حضور و بازدید نمایندگان استان در مجلس، فرمانداران، دهیاران، بخشداران و مدیران کل از غرفه‌های آذربایجان شرقی در نمایشگاه سخن گفت.

    کردمی اعلام کرد: 31غرفه نیز اقدام به فروش محصولاتی کردند که می‌توان گفت فروش خوب و مناسبی داشتند.

    وی نمایشگاه را فرصت مغتنی برای جذب گردشگر برای رویداد «تبریز2018» عنوان کرد و گفت: امسال برای به نمایش گذاشتن توانمندی‌های استان‌ها در عرصه عشایری سالن ویژه‌ای اختصاص یافته و آلاچیق‌های عشایری ما هم در آن سالن پذیران بازدیدکنندگان بودند.

    مدیرکل امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: برای در اختیار گذاشتن فضای نمایشگاهی، مبلغی از غرفه‌دارانی که توسط فرمانداری‌ها معرفی شده بودند، اخد نشده و حتی وعده‌های غذایی صاحبان غرفه‌ها هم بر عهده ما بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت