برگزاری چهارمین نمایشگاه محصولات فرهنگی در کرمانشاه

عصر نمایشگاه- مسئول موسسه زندگی مهارت گستر در کرمانشاه از برگزاری چهارمین نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی باهدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در استان خبر داد.

برگزاری چهارمین نمایشگاه محصولات فرهنگی در کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس, فوزیه کرانیان از برگزاری چهارمین نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی باهدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در استان خبر داد و گفت:‌ هدف از برگزاری این نمایشگاه در واقع ارتقا سلامت جامعه، آگاه سازی جوانان و پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

    مسئول موسسه زندگی مهارت گستر در کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگر چه این مرکز فرهنگی تا به‌حال خود جوش نمایشگاه‌ها را با ترویج خدمات آموزشی وفرهنگی ارائه کرده است، اما از مسؤولان استانی انتظار حمایت معنوی و مالی از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی را داریم.

    وی یادآور شد: سال گذشته نخستین نمایشگاه را با هدف معرفی خدمات آموزشی و فرهنگی در راستای  پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در استان برای عموم شهروندان برگزار کردیم.

    این مسئول بیان کرد: نمایشگاه دوم این موسسه آموزشی باهدف کارآفرینی و فروش محصولات و دستاوردهای کارآموزان برگزار شد که استقبال خوبی از آن صورت گرفت که در این 2 نمایشگاه مذکور هم غرفه‌هایی با مساعدت ناحیه بسیج واقع در شهرک ظفر نیز متولیان در ستاد مبارزه با مواد مخدر استان دائر شد.

    کرانیان با بیان اینکه موسسه "زندگی مهارت گستر" و موسسه "انسان، دشواری وظیفه" با همکاری و مدیریت مهدی زالی به صورت مشترک در هفته‌جاری اقدام به برگزاری نمایشگاه فروش محصولات فرهنگی با هدف پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در سطح استان کرده است، گفت:‌ این نمایشگاه از 18 اسفندماه امسال افتتاح شده و تا 25  اسفند از ساعت 16 الی 19 عصر آماده بازدید علاقمندان است.

    این مسئول مکان برگزاری نمایشگاه را در فرهنگیان فاز یک واقع در پارک معلم شهر کرمانشاه عنوان و بیان کرد: هر اقدامی که در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در استان انجام می‌شود باید نهادهای فرهنگی حمایت کنند و پیشگام باشند با این رویکرد می‌توان معضل اشتغال جوانان را حل کنیم و جامعه سالمی داشته باشیم.

    مسؤول موسسه زندگی مهارت گستر در کرمانشاه بیان کرد: در این نمایشگاه انواع خدمات فرهنگی و اجتماعی از جمله نمایش پوسترهای پیشگیری از اعتیاد،‌ نمایش پوسترهای هشدار دهنده چهارشنبه سوری،‌ نمایش فیلم،‌ اجرای مسابقه، پخش موسیقی شاد، غرفه سرگرمی کودکان و نوجوانان(هنرهای نقاشی و طراحی) اهدا جوایز و... ارائه می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت