فراهم سازی مقدمات حضور موثر فرش ایران در نمایشگاه صنایع دستی میلان

عصر نمایشگاه- رییس نمایشگاه بین المللی صنایع دستی میلان (ایتالیا) با حضور در مرکز ملی فرش ایران خواستار تقویت حضور فرش ایرانی در این نمایشگاه شد.

فراهم سازی مقدمات حضور موثر فرش ایران در نمایشگاه صنایع دستی میلان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، آنتونیو اینتیگلیتا در دیدار با رییس مرکز ملی فرش ایران با ارایه گزارشی از دوره پیشین نمایشگاه، به تشریح ویژگیهای نمایشگاه صنایع دستی میلان پرداخت و از اشتیاق برگزارکنندگان این رویداد به حضور بیشتر و قویتر فرش دستباف ایران در نمایشگاه یادشده خبر داد.

    بر اساس این گزارش، رییس نمایشگاه بین المللی صنایع دستی میلان که آندرا کراک (نماینده بخش بین الملل نمایشگاه) نیز او را همراهی می کرد گفت: در دوره آتی سعی داریم با حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم با مشارکت کنندگان از جمله مرکز ملی فرش ایران، و با تاکید بر رویکرد فرهنگی در کنار بسترسازی برای تجارت بر کیفیت نمایشگاه بیفزاییم.

    اینتیگلیتا با تاکید بر اینکه نمایشگاه صنایع دستی میلان بزرگترین و پربازدیدترین نمایشگاه دنیا در این حوزه است، افزون بر حضور بخش خصوصی و فعالیت تجاری خواستار تداوم حضور فرهنگی و هنری فرش ایران شد و گفت: نمایشگاه میلان فرصت مناسبی برای آشنا کردن نسل جوان اروپا با فرش ایرانی است.

    رییس مرکز ملی فرش ایران نیز در این دیدار ضمن نگاه منتقدانه به چگونگی برگزاری دوره پیشین این رویداد، بر لزوم ر دریافت امتیازات مناسب از سوی برگزارکنندگان نمایشگاه به سود فرش ایرانی به ویژه با توجه به تاکید بر حضور فرهنگی و تبلیغی و نه صرفا تجارت مستقیم شد و افزود: حضور فرهنگی و فاخر فرش ایران می تواند به اعتبار نمایشگاه میلان نیز بیفزاید و از این رو شایسته است تا در هزینه ها و نیز تبلیغات مناسب شاهد همراهی ایتالیایی ها باشیم.

    حمید کارگر با اعلام آمادگی مرکز ملی فرش ایران خواستار دریافت بسته پیشنهادی نمایشگاه میلان برای حضور مناسب فرش ایران شد که مورد پذیرش طرف ایتالیایی قرار گرفت و مقرر شد تا پایان ماه ژوئن میلادی پیشنهادها برای ایران ارسال شود.

    وی همچنین ایجاد فضایی برای «ایده های نو» را با نگاه حمایتی نسبت به جوانان فعال در فرش ایران ضروری دانست که طرف ایتالیایی نیز پیشنهاد داد ایرانیان در بخش «زندگی در خانه» که بخش ویژه نمایشگاه است نیز مشارکت داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت