نائب رئیس اتاق اصناف ایران خبر داد:

برپایی نمایشگاه بهاره رشت از ۱۷ تا ۲۷ اسفند با ۳۳۰ غرفه‌

عصر نمایشگاه- نائب رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه برای برگزاری نمایشگاه‌های بهاره هفت شهر در حال حاضر اعلام آمادگی کردند گفت: نمایشگاه شهر رشت از ۱۷ تا ۲۷ اسفند با ۳۳۰ غرفه‌ برگزار خواهد شد و در کل استان گیلان نیز ۷۶۸ غرفه فعال خواهیم داشت که به تعداد آن‌ها یقیناً اضافه خواهد شد.

برپایی نمایشگاه بهاره رشت از ۱۷ تا ۲۷ اسفند با ۳۳۰ غرفه‌
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس از رشت، جلال‌الدین محمد شکریه شامگاه یک‌شنبه در نشست خبری با بیان اینکه استان گیلان تولید ناخالص ملی را در اختیار دارد اظهار کرد: اشتغال، توزیع کالا، ارائه خدمات فنی، خدمات و نظام توزیع آن نقش قابل‌توجهی در تنظیم بازار دارند.

    وی با تأکید بر اینکه باید نقاط قوت اصناف تقویت و نقاط ضعف ترمیم شود افزود: بازرسی و نظارت یکی از ارکان مهم تنظیم بازار است و با هماهنگی اداره کل تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت در حال انجام است.

    نائب رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه بخش حراج و فروشگاه فوق‌العاده، منطبق بر قانون نظام صنفی اعمال می‌شود گفت: بخش نمایشگاه عرضه مستقیم کالا نیز خیلی مهم است که برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده است.

    شکریه با بیان اینکه در حال حاضر هفت شهر برای برگزاری نمایشگاه اعلام آمادگی کردند تصریح کرد: نمایشگاه شهر رشت از 17 تا 27 اسفند با 330 غرفه‌ برگزار می‌شود و در کل گیلان نیز 768 غرفه فعال داریم که به تعداد آن‌ها یقیناً اضافه می‌شود.

    وی با تأکید بر اینکه فروش‌های فوق‌العاده باید مجوز اتحادیه داشته باشند بیان کرد: این مجوزها باید قابل‌رؤیت، قیمت قبلی و جدید مشخص باشد و چک‌لیست نیز ممهور به مهر اتحادیه باشد، در غیر این صورت بازرسی نظام صنفی برخورد خواهد کرد و تشکیل پرونده خواهد داد.

    نائب رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه شعار اتاق اصناف ایران هر فروشگاه یک نمایشگاه است گفت: فروش فوق‌العاده نقشه راهی برای رسیدن به شعار اتاق اصناف است و نمایشگاه‌های استان گیلان همیشه جزو پنج نمایشگاه برتر کشور بوده و یکی از دلایل این مسئله بومی بودن نمایشگاه‌ها است.

    شکریه با اشاره به اینکه گروه‌های ارزشیابی از وزارت صنعت، معدن و تجارت به‌صورت غیر محسوس نمایشگاه را رصد و ممیزی می‌کنند افزود: رقابت در  نمایشگاه به‌قدری زیاد است که تولیدکننده و توزیع‌کننده خودبه‌خود تنوع کالا را باید لحاظ کند که این کار را رعایت نکند در نمایشگاه نمی‌تواند موفق باشد و یکی از سیاست‌های ما ورود تولیدکننده و عرضه مستقیم کالا علی‌الخصوص در بخش پوشاک است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت