قائم‌مقام سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد:

ثبت‌نام ۱۷۷۲ ناشر برای حضور در سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب تهران

عصر نمایشگاه- امیرمسعود شهرام‌نیا با اشاره به آمارهای اتخاذ شده از سایت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، گفت: تا کنون هزار و ۷۷۲ ناشر در حوزه‌های مختلف متقاضی حضور در نمایشگاه سی‌ویکم شده‌اند که از این تعداد، ۱۲۱۸ ناشر ثبت‌نام خود را تکمیل کرده‌اند.

ثبت‌نام ۱۷۷۲ ناشر برای حضور در سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پیگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایبنا, امیرمسعود شهرام‌نیا؛ قائم‌مقام سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به روند ثبت‌نام ناشران در بخش‌های مختلف نمایشگاه پیش‌رو، عنوان کرد: مطابق با آخرین آماری که امروز صبح (دوشنبه 21 اسفندماه) از سایت موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران اخذ شده، هزار و 772 ناشر در حوزه‌های مختلف متقاضی حضور در نمایشگاه سی‌ویکم شده‌اند.

    وی ادامه داد: این آمار، 255 ناشر در بخش کودک، هزار و 73 ناشر در بخش ناشران عمومی، 346 ناشر دانشگاهی و 99 ناشر فعال در حوزه کتاب‌های آموزش و کمک آموزش را شامل می‌شود.
    مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران خاطر نشان کرد: البته ناشرانی که فرآیند ثبت نام را به صورت کامل انجام داده‌اند 1218 ناشر است و 554 ناشر هنوز ثبت‌نام خود را کامل نکرده‌اند.

    شهرام‌نیا در پاسخ به این سوال که مراحل تایید ثبت نام‌ها چگونه انجام می‌شود، توضیح داد: بعد از اتمام ثبت‌نام‌ها، اطلاعات متقاضیان در بخش‌های مختلف، به کمیته‌های مربوطه ارسال می‌شود و مسئولان کمیته‌ها با اتکا به ضوابط تعیین شده، نسبت به تایید یا رد تقاضاها اقدام می‌کنند و طبیعتا در مرحله بعد، ثبت‌نام‌های پذیرفته شده مبنای تخصیص متراژ قرار می‌گیرند.

    قائم‌مقام سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب تهران همچنین درباره بخش بین‌الملل و حضور کشورهای خارجی در نمایشگاه پیش‌رو گفت: تاکنون در بخش کشورها، 10 کشور ثبت نام کرده‌اند که عبارتند از روسیه، ژاپن، چین، صربستان(که میهمان ویژه است)، فنلاند، آلمان(فرانکفورت)، مکزیک، مجارستان، کره جنوبی و پاکستان.

    شهرام‌نیا اظهار کرد: اطلاع رسانی آمارهای کامل بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام‌ها انجام خواهد گرفت و مراحل مورد اشاره، متعاقبا با همکاری کمیته‌های تعیین شده در نمایشگاه سی‌ویکم، پیگیری خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت