همکاریهای تنگاتنگ نمایشگاهی با جمهوری آذربایجان؛

دیدار سفیر جمهوری آذربایجان با دکتر اسفهبدی

عصر نمایشگاه- دکتر اسفهبدی با سفیر جمهوری آذربایجان دیدار و گفتگو نمود.

دیدار سفیر جمهوری آذربایجان با دکتر اسفهبدی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران :

    در این دیدار دکتر اسفهبدی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران با بنیاد حسین اف سفیر کشور جمهوری آذربایجان دیدار و گفتگو نمود.

    این گزارش حاکی است :

    در ابتدای این جلسه دوستانه بنیاد حسین اف سفیر جمهوری آذربایجان با ارائه گزارش مفصلی در خصوص سابقه همکاریهای فی مابین دو کشور دوست و همسایه به قراردادهای تجاری فی مابین اشاره نمود.

    وی در ادامه به روند سرمایه گذاریهای مشترک در دو کشور و لزوم همکاریهای تجاری در جهت رشد و شکوفائی اقتصاد در منطقه و کشورهای دیگر پرداخت.

    او همچنین با اشاره به کاندیداتوری کشور آذربایجان در نمایشگاه اکسپو 2025 تمایل آن کشور را در میزبانی آن اکسپو اعلام نمود و به بیان برنامه های پیش بینی شده برای نیل به این هدف در کشور آذربایجان پرداخت.

    حسین اف بیان داشت :

    برپایی اکسپوی 2025 در آذربایجان علاوه بر تحول تجاری در منطقه باعث رونق تجاری در 2 کشور خصوصاً در کشور ایران به جهت همسایگی با آذربایجان خواهد شد.

    در پایان دکتر اسفهبدی نیز با تشکر از توضیحات مفصل حسین اف به بیان سابقه شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در برپایی و مشارکت در نمایشگاههای اکسپو پرداخت و توضیحاتی را در خصوص روند رای گیریهای نهایی در BIE برای انتخاب کشور شایسته برگزاری اکسپو 2025 ارائه نمود.

    وی با اشاره به تجربیات شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران در برپایی و مشارکت در اکسپو ها از کاندیداتوری کشور آذربایجان حمایت نموده و به جهت همسایگی دو کشور و دوستیهای متقابل برگزاری این اکسپو در آذربایجان را گامی مثبت در جهت بسط و گسترش روابط سیاسی و اقتصادی در منطقه دانست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت