ارشاد و شهرداری برسرزمان تحویل مکان نمایشگاه کتاب به توافق رسیدند

عصر نمایشگاه- مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب تهران از توافق وزارت ارشاد و شهرداری تهران بر سر تعیین زمان نهایی و قطعی تحویل تمامی بخش‌های این نمایشگاه به ستاد برگزاری خبر داد. این روز ۲ اردیبهشت است.

ارشاد و شهرداری برسرزمان تحویل مکان نمایشگاه کتاب به توافق رسیدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، حسین صفری مدیر کمیته اجرایی و رفاهی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره میزان سرعت عملیات آماده‌سازی شهر آفتاب با توجه به زمان اندک باقی مانده تا آغاز این نمایشگاه، گفت: طبیعتاً تحویل سالن‌ها و بخش‌های مختلف نمایشگاهی منوط به تکمیل تمامی فعالیت‌های داخل سالن‌ها اعم از ابنیه و زیرساخت‌هاست. در بخش‌هایی که این اتفاق افتاده است، عملیات نمایشگاهی و غرفه‌بندی شروع شده است. طبیعی است که در بعضی بخش‌ها نیز از آنجا که تحویل ما نشده است، این کارها هم آغاز نشده است.

    مدیر کمیته اجرایی و رفاهی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سپس گفت: در حال حاضر که عملیات آماده‌سازی بخش‌های غربی و شرقی سالن‌های سه قلو در شهر آفتاب تقریباً به اتمام رسیده است، ما نیز به طور همزمان کار غرفه‌بندی و نصب موکت‌ها را آغاز کرده‌ایم. اما کار آماده‌سازی بخش میانی سالن سه قلو با توجه به حجم زیاد کارها، هنوز به اتمام نرسیده اما قرار است تا 3 روز آینده تحویل ما شود.

    وی در ادامه از تنظیم صورتجلسه‌ای میان ستاد برگزاری نمایشگاه و مسئولان شهرداری تهران در حوزه آماده‌سازی شهر آفتاب خبر داد و گفت: بر اساس این صورتجلسه، همه سالن‌ها فازبندی شدند و برای هر کدام نیز یک زمان تحویل مشخص شد و تعیین کردیم تا آنها بر همین اساس سالن‌ها را تحویل دهند و ما هم کار را شروع کنیم. تا الان کارها بر اساس همان صورتجلسه پیش رفته است. آخرین زمان برای تحویل آخرین سالن هم 2 اردیبهشت است.

    صفری در عین حال گفت: البته کارها به گونه‌ای طراحی شده که ما نیز همزمان بخشی از کارهای خودمان را در همان سالنِ در حال ساخت انجام می‌دهیم؛ طوری که تداخلی هم در این حوزه به وجود نیاید. اما همانطور که گفتم دوم اردیبهشت به عنوان زمانی تعیین شده که هیچگونه عملیات عمرانی در سالن‌ها باقی نمانده باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت