نخستین نمایشگاه صنعت ساختمان و معماری در منطقه آزاد ماکو برگزار می شود

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و معماری ۲۸ لغایت ۳۱ فروردین ماه ۹۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد ماکو برگزار می شود.

نخستین نمایشگاه صنعت ساختمان و معماری در منطقه آزاد ماکو برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد ماکو, مدیر مرکز همایش ها و نمایشگاه های منطقه آزاد ماکو گفت: در این نمایشگاه  ابزارها، تجهیزات و ماشین آلات راه سازی و ساختمان سازی –  تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی –  تجهیزات ایمنی کار (چکمه، لباس، ماسک و .. – در، پنجره، شیشه و ماشین آلات مرتبط
    درهای اتوماتیک و درهای بالا رونده عرضه می شود.

    ابراهیم جلیلی افزود: همچنین  صنعتی سازی و تکنولوژی های جدید –  بالابر ها و آسانسورها – معماری،  نمای ساختمان، و محوطه سازی –  سنگ، لوازم و محصولات بهداشتی و ماشین آلات و ابزارهای مرتبط –  پوشش های سقف و دیوار و کاشی های پیش ساخته (پنل های ساندویچی و…)، کفپوش ها (کاشی، سرامیک، پارکت و… –  مصالح اولیه ساختمان (بتن، گچ، آجر و….. –  حمام، سونا و تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در معرض عموم قرار می گیرد.

    وی اظهار داشت:این نمایشگاه در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و معرفی ظرفیت های شایسته تولید کنندگان و شر کت های ساختمانی داخلی به سرمایه گذاران داخلی و خارجی و تامین نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری پروژه های سرمایه گذاری منطقه توسط سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار می شود.

    جلیلی ادامه داد: ثبت نام از 21 اسفند ماه 96 آغاز شده و با توجه به استقبال و پیشنهادات فراوان اخذ شده و محدودیت مکانی اولویت به ترتیب با زمان ثبت نام خواهد بود.

    وی با اشاره به اینکه متقاضیان جهت آگاهی از  شرایط شرکت و اخذ فرم ثبت نام می توانند به مرکز همایش ها و نمایشگاههای بین المللی منطقه آزاد ماکو واقع در شهرستان ماکو – پارک بزرگ امام خمینی مراجعه نمایند گفت: متقاضیان می توانند با شماره 04434253264 تماس حاصل کرده و یا به آدرس کانال اطلاع رسانی رسمی نمایشگاه در تلگرام به آدرس IBCIEM@ و یا به آدرس پایگاه های اطلاعات رسانی سازمان منطقه آزاد ماکو مراجعه فرمایند : www.makufz.org و makufz.ir

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت