نمایشگاه تصویرسازی «همین حوالی» در اردبیل گشایش یافت

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه گروهی تصویرسازی با عنوان «همین حوالی» در مجتمع فرهنگی- هنری فدک اردبیل افتتاح شد.

نمایشگاه تصویرسازی «همین حوالی» در اردبیل گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، این نمایشگاه با حضور مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری اردبیل، رئیس حوزه هنری استان اردبیل، معاون فرهنگی- هنری حوزه هنری استان اردبیل و نیز اساتید و جمعی از جوانان و علاقه‌مندان افتتاح شد.
    این نمایشگاه به همت حوزه هنری استان اردبیل و با مشارکت واحد هنرهای تجسمی حوزه‌های هنری استان‌های  آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی با نمایشگاه‌گردانی آرام علایی، با 63 اثر از 31 هنرمند از استان‌های تهران، تبریز، ارومیه و اردبیل، در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

    در استِیتمِنت (بیانیه) این نمایشگاه آمده است: «وقتی کتاب‌های تازه خریداری شده، در قفسه‌های خاص، به نمایش در می‌آیند، آن‌هایی که در اولین نگاه، جذابیت لازم را ندارند، مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرند؛ در بسیاری از مواقع، ما با کتاب‌های خوبی روبه‌رو می‌شویم که اگر قدری بیشتر به ظاهر آن‌ها پرداخته می‌شد، از فهرست کتاب‌های پرطرفدار، حذف نمی‌شدند.
    در گذر از خاطرات کودکی، تصویری از یک کتاب در ذهنمان نقش بسته که با تلنگری، خود را به رخ می‌کشد و ما را به همین حوالی می‌کشاند. و در این میان، می‌توان نام بسیاری از هنرمندان تصویرگر را نه تنها به دلیل تصویرگری آنها، که به جهت انتخاب متن و گاه شکل و طراحی خودِ کتاب به خاطر آورد، تصاویری قابل فهم و آثاری برای کشف مفاهیم زندگی و لذت بردن از آن.
    «همین حوالی» نه پیروی از هوس‌های کودکانه، بلکه نمایاندن گونه‌ای از ارتباطات مجازی بین هنرمندان است که باعث شکل‌گیری نمایشگاهی با چنان ظرافت هنرمندانه شده است.
    در این نمایشگاه، 31 هنرمند از همین حوالی (تهران، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل) گرد هم آمده‌اند تا تمام قد به تصویرگری ایران ادای احترام کنند. تا 63 تکه زندگی را، هر یک از منظر خویش در قاب تصویر به شما هدیه دهند».
    فائزه آسایش، نگین احتسابیان، پریسا احمدی، سمیرا بهشتی، شقایق تقوی، توحید توانای رشید، مینا جلالی فراهانی، لیلا حاج اسمعیلی، ناهیده حسین پور، محسن دمندان، مهشید راقمی، ایلگار رحیمی، شیمــا زارعی، حمیده عابدی، فینا عبدی، آرام علایی اردبیلی، نسترن عنبری، نیلوفر غفارزاده، احلام فائز، کوثر فتحی، فرشته جعفری فرمند، نصیبه فلاح زاده، آرزو قلیزاده، شیرین قلی پور، شعیب کاشانی، نیلوفر کبودین، زهرا کیقبادی، اسما محمدپور، مهناز معصوم زاده، نجلا مهدوی اشرف، لیلا نظمی، هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه، در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
    علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه، می‌توانند تا 27 اسفندماه، از ساعت 10 تا 13 و 16 تا 19  به گالری قوام‌الدین اردبیل در مجتمع فرهنگی- هنری فدک مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت