عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار خبر داد:

فاینکس یازدهم، میزبان استارتاپ های دانش آموزی

عصر نمایشگاه- معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار، از حضور بیش از ۵۰ شرکت دانش بنیان و استارتاپی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه خبر داد و گفت: دانش آموزان کارآفرین با رویداد بومی نو فین تک به نمایشگاه یازدهم بورس، بانک و بیمه می آبند.

فاینکس یازدهم، میزبان استارتاپ های دانش آموزی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از سنا, سید مصطفی رضوی ارتقای دانش مالی و سرمایه گذاری را از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه دانست و گفت: ورود به دهه دوم برگزاری این نمایشگاه می تواند بیانگر اثربخشی و جایگاه رفیع صنعت مالی در اقتصاد کشور باشد.

    عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار از فاینکس یازدهم به عنوان مهمترین رویداد ارائه دستاوردهای صنعت مالی یاد کرد و افزود: واحدهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی از جمله بانکها و بیمه ها به عنوان بخشهای اثرگذار اقتصاد کشور، حضوری جدی در این رویداد خواهند داشت.

    وی افزود: هدفی که در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه دنبال می شود این است که مردم با شیوه های نوین سرمایه گذاری، تامین مالی و روش های بهره گیری از ابزارهای نوین مالی آشنا شوند. در این بین علاوه بر بازار سرمایه، نقش بانکها و بیمه ها بسیار تعیین کننده است.

    رضوی در تشریح برنامه های رویداد فاینکس 2018 گفت: یکی از برنامه هایی که در یازدهمین نمایشگاه بورس بانک و بیمه انجام می شود رویدادی تحت عنوان فین استارز است که در این نمایشگاه سومین رویداد فین استارز یا گردهمایی شرکت های دانش بنیان همزمان با نمایشگاه بانک بورس و بیمه برگزار می شود و بیش از 50 شرکت دانش بنیان و استارتاپی در این رویداد حضور دارند.

    معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد: بی شک اقتصاد ما هم جزو اقتصاد های نوظهور و در حال توسعه است که به اقتصاد استارتاپی و شرکت های دانش بنیان توجه ویژه ای دارد و مردم نیز از شرکت های استارتاپی استقبال خوبی کرده اند. بنابراین هدف در نمایشگاه این است که زمینه هایی ایجاد کنیم تا این شرکت ها در صنعت مالی حضور پررنگ تری داشته باشند و بهره اقتصاد ما از این شرکت ها بیشتر شود.

    رضوی ادامه داد: دانش آموزان کارآفرین هم در حال انجام کارهای خوبی در زمینه اقتصاد استارتاپی و دانش بنیان هستند و در رویدادی به نام بومی نو فین تک در نمایشگاه به آنها خواهیم پرداخت و برای نخستین بار شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس مبدع این رویداد خواهد بود.

    عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان این که ما سعی می کنیم گروه های دانش آموزی را که کارهای استارتاپی یا کارهای مالی به صورت دانش بنیان انجام می دهند به نمایشگاه بورس، بانک و بیمه بیاوریم و به بخش های مختلف اقتصاد و همچنین به مردم معرفی کنیم ، گفت: تعاملات و مذاکرات مثبتی با چند شرکت بزرگ بین المللی خدمات مالی انجام شده تا آنها در خلال برگزاری یازدهمین نمایشگاه ، کارگاه های آموزشی و ورکشاپ های مفید را برای صنعت مالی کشور برگزار کنند.

    به گفته رضوی، از جمله این شرکت ها می توان به شرکت مالی ارنست اند یانگ، یا کپیتال اینتلیجنس اشاره کرد و امیدواریم با حضور این شرکت ها، دانش نوین مالی در سطح بین المللی به فعالان اقتصادی و مالی کشور در سه حوزه بانک، بورس و بیمه منتقل شود.

    معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار خاطر نشان کرد: از دیگر اتفاقات این نمایشگاه می توان به حمایت گسترده رسانه ها به عنوان حامیان اثر گذار این رویداد اشاره کرد که امیدواریم بتوانند پل ارتباطی بین بخش مالی اقتصاد کشور و مردم باشند.

    رضوی با اشاره به اینکه رویدادهای نمایشگاه یازدهم را از طریق تمام امکانات رسانه ای به اطلاع مردم خواهیم رساند، گفت: هر شب بخشی از رویدادهای نمایشگاه و گزیده ای از اتفاقاتی را که در طول روز می افتد از طریق فاینکس تی وی در سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهیم کرد و مردم می توانند بیننده آن باشند.

    معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار ابراز امیدواری کرد: مردم با حضور در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت مالی کشور را ببیند، اطلاعات خود را کامل کنند و شرایط سرمایه گذاری درست بهینه و سودمند را از طریق بازارهای مالی تجربه کنند.

    عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: برنامه های بسیار متنوع و متفاوتی در طول یک دهه برگزاری این نمایشگاه اجرا شده و در یازدهمین دوره قطعا برنامه های بهتری برگزار خواهد شد.

    یادآور می شود، فاینکس 2018 از تاریخ 27 تا 30 فروردین 97 برگزار می شود، شرکت های علاقه مند به مشارکت در یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه برای اطلاع از جزئیات این رویداد مهم می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی http://iranfinex.ir/مراجعه یا با شماره تلفن 42917000 داخلی 133 و 116 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت