برگزاری بزرگترین نمایشگاه خوشنویسی سال با محور «امام علی(ع) و ولایت»

عصر نمایشگاه- محمد بخشی‌زاده دبیر نمایشگاه گفت: از اول فروردین‌ماه نزدیک به ۳۰۰ اثر به دبیرخانه این رویداد هنری ارسال شده است.

برگزاری بزرگترین نمایشگاه خوشنویسی سال با محور «امام علی(ع) و ولایت»
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، همزمان با ولادت حضرت علی (علیه‌السلام) در روز دوم اردیبهشت ماه، نمایشگاه خوشنویسی با عنوان «مع الحق» با حضور 110 خوشنویس برتر کشور در برج میلاد تهران برگزار می‌شود و تا 10 اردیبهشت ادامه دارد.

    این رویداد هنری به مناسبت میلاد با سعادت امیرالمؤمنین امام علی‌(ع) توسط گروه فرهنگی هنری سدنا و برج میلاد و با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان تهران، سایت آثار هنرمندان ایران و پایگاه هنری نقطه الف برگزار می‌شود.

    در این نمایشگاه آثاری از استاد خوشنویسی و هنرمندانی از جمله احمد آریا منش، محمدسعید نقاشیان، علی ایرانی، جواد بختیاری، حسین شیرکوند، محمدرضا جوادی‌نسب، رضا تقی‌پور، شایان پیمانی، فرزاد فرشچی و محمد بخشی‌زاده دیده خواهد شد.

    محمد بخشی‌زاده دبیر این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: اول فروردین ماه فراخوانی از طریق فضای مجازی منتشر کردیم که استقبال خیلی خوبی شد. طوری که نزدیک به 300 اثر به دبیرخانه این رویداد هنری ارسال کردند.

    وی ادامه داد: از بین آثار ارسالی، 121 اثر به مرحله نمایش راه پیدا کردند که 121 به ابجد، معادل «یا علی» است.

    دبیر نمایشگاه خوشنویسی «مع الحق» یادآور شد: در این نمایشگاه خطوط کوفی، ثلث، نسخ، تعلیق، نستعلیق، شکسته، کرشمه، معلی، سفیر و همچنین تعداد محدودی تایپوگرافی عرضه می‌شود.

    وی افزود: در این نمایشگاه آثار گروههای اساتید، هنرمندان پیشرو، هنرمندان خلاق جوان وجود دارد؛ ضمن اینکه فروش آثار هم داریم که قیمت‌های این آثار حداقل حدود 200 ـ 300 هزار تومان است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت