معاون عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی خبر داد:

معرفی توانمندی‌های خراسان‌جنوبی در نمایشگاه نوروزگاه ایران

عصر نمایشگاه- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: نمایشگاه نوروزگاه ایران در مشهد از چهارم تا ۱۱ فروردین ماه ۹۷ برپا می‌شود و خراسان‌جنوبی نیز در این نمایشگاه به معرفی توانمندی‌های صنایع دستی و گردشگری می‌پردازد.

معرفی توانمندی‌های خراسان‌جنوبی در نمایشگاه نوروزگاه ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، سیدمجتبی علوی‌مقدم شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقبال از برنامه‌های نوروزی و مراسم بهار در دستور کار قرار گرفته و در این خصوص 10 کمیته مختلف خدمات‌رسان فعال هستند.

    وی گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی استان در بخش‌های خدمات‌رسانی نقش دارند و بخشی از دستگاه‌های اجرایی عضو هر کمیته‌هستند و مانور خدمت نیز با حضور این کمیته‌ها از 24 اسفندماه جاری در استان آغاز و تا فروردین ماه ادامه دارد.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی افزود: کمیته‌های خدمات‌رسان استان هر کدام به صورت جداگانه جلساتی برگزار کردند و ایجاد برنامه‌های مفرح و شاد و برنامه‌های جدید برای مسافران نوروزی و هم‌استانی‌ها به صورت دقیق پیش‌بینی شده است.

    علوی مقدم با بیان اینکه توجه به صنایع دستی و میراث فرهنگی مهم است و صنایع دستی می‌تواند اشتغال پایداری را ایجاد کند، تصریح کرد: هر کمیته موظف است تا بر اقدامات خود نظارت کنند و گزارشات را به صورت مستمر به ستاد خدمات سفر استان ارسال کنند.

    وی ادامه داد: همچنین کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات پیش‌بینی شده که امیدواریم هیچ‌گونه شکایتی در استان وجود نداشته باشد، این ارزیابی‌ها بعد از نوروز و پایان برنامه‌های اولیه ستاد در دستور کار رسیدگی و بررسی قرار می‌گیرد و کمیته‌هایی که تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند و برنامه‌های به روزی داشتند جوایزی نفیسی اهدا می‌شود.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: شماره تماس 09624 به صورت 24 ساعته در تمام کشور فعال است و مسافران و گردشگران ‌می‌توانند مشکلات و موضوعات مورد نظر به این شماره تماس منتقل کنند تا در سریع‌ترین رسیدگی و پیگیری شود و نتیجه این پیگیری نیز به آن فردی که تماس گرفته نیز پاسخ داده می‌شود.

    علوی مقدم اظهار کرد: موازی‌کاری در استان وجود نداشته باشد و با توجه به رعایت مسائل اقتصادی و هزینه‌ای نقشه‌ها به صورت یکسان و یکجا توزیع شود و توانمندی‌ها و استعدادهای استان توسط بروشورهای واحد در اختیار گردشگران قرار بگیرد.

    وی افزود: در ورودی شهرها غرفه‌هایی تدوین شده که بخشی از آن راهنمای اسکان است، افزود: امید داریم مشکلی برای اسکان در خراسان‌جنوبی وجود نداشته باشد.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه صنایع دستی و داشته‌های هر شهرستانی باید به مسافران نوروزی معرفی شود، گفت: در پمپ بنزین‌ها، مساجد و اقامتگاه‌های بین راهی فضاهایی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و کار رفع نقص سروس بهداشتی و فضاهای عمومی در دستور کار قرار گرفته است.

    علوی مقدم با بیان اینکه بیرجند به عنوان شهر پاک در کشور مطرح است، عنوان کرد: بحث صنایع دستی و گردشگری به رقابت در کشور تبدیل شده و باید این رقابت در استان نیز مورد توجه قرار بگیرد.

    وی با بیان اینکه توانمندی‌ها خراسان‌جنوبی باید معرفی شود، ادامه داد: نمایشگاه نوروزگاه ایران در مشهد از چهارم تا 11 فروردین ماه 97 برپا می‌شود و خراسان‌جنوبی نیز در این نمایشگاه به معرفی توانمندی‌های صنایع دستی و گردشگری می‌پردازد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت