مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد بیان کرد:

عرضه صنایع‌دستی و گردشگری کشور در نمایشگاه بین‌المللی مشهد

عصر نمایشگاه- مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد گفت: باتوجه به حضور میلیونی زائران در ایام نوروز در مشهد، نمایشگاه «نوروزگاه ایران در مشهد» برای عرضه صنایع دستی و گردشگری برای ماندگاری بیشتر زائران و همچنین حمایت از محصولات داخلی برپا می‌شود.

عرضه صنایع‌دستی و گردشگری کشور در نمایشگاه بین‌المللی مشهد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، علیرضا هوشنگ‌نژاد ظهر امروز در نشست خبری که در اتاق جلسات نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، به تشریح ویژه برنامه نوروزی این نمایشگاه پرداخت و اظهار کرد: برای اولین‌بار در نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور، نمایشگاهی برای عرضه صنایع‌دستی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

    وی از برگزاری نمایشگاهی از عنوان «نوروزگاه ایران در مشهد» خبر داد و افزود: نوروزگاه از 4 فروردین آغاز به کار کرده و تا 11 فروردین ادامه می‌یابد.

    مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد ادامه داد: افتتاح این نمایشگاه 5 فروردین با حضور مقامات و مسئولان کشوری  برگزار می‌شود.

    وی به تعامل استانداری خراسان جنوبی در برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت: هنرمندان و صنعتگران این استان در یک سالن اختصاصی به عرضه محصولات صنایع دستی و گردشگری استان خود می‌پردازند.

    هوشنگ‌نژاد با بیان اینکه حضور زائران در ایام نوروز در مشهد، فرصت مناسبی برای برگزاری این نمایشگاه در اختیار ما قرار داده است، گفت: امیدوارم برگزاری نمایشگاه به ماندگاری زائران در مشهد کمک کند.

    وی ادامه داد: تمهیداتی برای رفت‌وآمد زائران به نمایشگاه و همچنین معرفی آن به زائران در مبادی ورودی شهر اتخاذ کرده‌ایم.

    مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد به بیان اینکه در نوروزگاه محصولات در زمینه صنایع‌دستی و گردشگری عرضه می‌شود، گفت: محصولاتی مانند سنگ‌های تزئینی، قلم‌زنی، چرم، آیینه‌کاری، زیورآلات، تابلوفرش و در حوزه سوغات محصولاتی مانند زعفران، پسته، عسل، انواع شیرینی‌ها و غذاهای سنتی، شربت‌ها و عرقیات عرضه می‌شود.

    هوشنگ‌نژاد گفت: در این نمایشگاه با توجه به فرصت کمی که برای هماهنگی با سایر استان‌ها داشتیم، نمایندگانی از استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، گیلان و مازندران حضور فعال‌تری نسبت به سایر استان‌ها دارند.

    وی ادامه داد: در حوزه گردشگری هم عشایر با نصب سیاه‌چادرهایی در نمایشگاه بخشی از زندگی عشایری خود را به نمایش می‌گذارند،
    همچنین، برای برگزاری نوروزگاه ایران در مشهد 7 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی و 350 غرفه در اختیار 150 شرکت قرار گرفته است.

    مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد همچنین از افزایش فضای پارکینگی نمایشگاه به 7 هکتار خبر داد و گفت: در نمایشگاه بهاره امسال سرویس خدمات پذیرش خودرو در پارکینگ‌ نمایشگاه مکانیزه شد و توانستیم در کمترین زمان ممکن خودروهای بازدیدکنندگان را پذیرش کنیم.

    هوشنگ‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه‌های سال آینده نمایشگاه پرداخت و گفت: در سال 97، چهار یا پنج نمایشگاه بین‌المللی خارجی و اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با همت نمایشگاه مشهد برپا می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت