جلوه های توانمندی ایران در نمایشگاه قطعات خودرو اندونزی به نمایش درآمد

عصر نمایشگاه- پنج شرکت دانش بنیان ایرانی جلوه هایی از توانمندی های خود را در زمینه قطعات و لوازم خودرو در نمایشگاه بین المللی قطعات یدکی خودرو اندونزی در کنار صدها شرکت خارجی به نمایش گذاشته اند .

جلوه های توانمندی ایران در نمایشگاه قطعات خودرو اندونزی به نمایش درآمد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا, انور کمری رایزن بازرگانی ایران در اندونزی در این زمینه گفت: شرکت های دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو اندونزی که از تاریخ 22 تا 24 مارس 2018 (4-2 فروردین 1397) در جاکارتا برپا شده است،مشارکت دارند.

    وی افزود: این شرکت ها تولیدات خود را در زمینه های نانو کامپوزیت، نانو پوشش های سخت، رنگ های ضد خوردگی، نانو سیال خنک کننده رادیاتور خودرو، و پوشش دهنده پی وی دی آینه های بغل در اندونزی به نمایش گذاشته اند.
    کمری افزود: شرکت های یاد شده درقالب پاویون جمهوری اسلامی ایران درکنار بیش از 500 شرکت در دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و قطعات اندونزی (ایناپا) حضور پیدا کرده اند.
    به گفته وی 'امسال نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم خودرو(ایناپا) با حضور 25 کشور مختلف در اندونزی برپا شده و شرکتهای ایرانی در حاشیه این نمایشگاه کارگاه معرفی محصولات نانو فناوری خود را برگزار کرده اند.'
    کمری توضیح داد: مدیران این شرکتها همچنین در مدت حضور در اندونزی برای ملاقات با همتایان خود در شرکتهای قطعه ساز اندونزیایی و نیز شرکت آسترا بزرگترین خودروساز این کشور برنامه ریزی کرده اند.علاوه براین تعدادی از کارشناسان ستاد ویژه توسعه فناوری نانودر کشورمان برای بررسی شرایط بازار و ایجاد دفتر در این کشورهمزمان با برگزاری این نمایشگاه در اندونزی حضور پیدا کرده اند.
    رایزن بازرگانی ایران در اندونزی تصریح کرد: اطلاعات موجود نشان می دهد بازار بزرگ اندونزی می تواند مقصد مناسبی برای تولیدات دانش بنیان کشور در حوزه های مختلف از جمله لوازم و قطعات خودرو باشد. اندونزی با تولید سالیانه یک میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو بعد از تایلند بزرگترین خودروساز در جنوب شرق آسیا محسوب می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت