جزئیات نمایشگاه های تهران در سال ۹۷

نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان ۶۷ نمایشگاه بین المللی

عصر نمایشگاه- نگاهی به تقویم نمایشگاه‌های داخلی سال ۹۷ نشان می‌دهد نمایشگاه بین‌المللی تهران در سال آینده شاهد دست‌کم ۶۷ رویداد ملی و بین‌المللی خواهد بود.

نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان ۶۷ نمایشگاه بین المللی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از گسترش، پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد به احتمال زیاد تعداد این رویدادها با شروع سال جدید افزایش خواهد یافت. در انتخاب عناوین نمایشگاه‌ها، دقت کافی به عمل آمده تا هریک از آنها بتوانند اهداف متعددی را پوشش دهند و رضایت شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان در حد امکان، بیش از پیش فراهم شود.

    10 رویداد بهاری

    نگاهی به تقویم نمایشگاه‌های داخلی سال 97 نشان می‌دهد شروع رویدادهای این سال با سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران همراه است. این رویداد از 14 تا 18 فروردین و به همت کمیته ملی ربوکاپ ایران برگزار می‌شود. همچنین یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، سومین نمایشگاه بین‌المللی مواد و تجهیزات دندانپزشکی و نمایشگاه Iran Green Trade Fair رویدادهای دیگری هستند که در ماه فروردین و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهند شد. یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه به همت میلاد مبتکر شرق از 27 تا 30 فروردین برپا می‌شود.

    سومین نمایشگاه بین‌المللی مواد و تجهیزات دندانپزشکی نیز از 28 تا 31 فروردین و نمایشگاه Iran Green Trade Fair از 30 فروردین تا یک اردیبهشت برپا خواهد شد، با این حال هنوز اطلاعاتی درباره مجریان برپایی این دو رویداد در دست نیست. در دومین ماه از سال 97، نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان 4 رویداد از جمله چهارمین نمایشگاه بین‌المللی پروژه ایران، نخستین نمایشگاه اشتغال، کاریابی داخلی و بین‌المللی و حمایت از مشاغل داخلی، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک‌کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته و بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خواهد بود. چهارمین نمایشگاه بین‌المللی پروژه ایران و نخستین نمایشگاه اشتغال، کاریابی داخلی و بین‌المللی و حمایت از مشاغل داخلی به طور همزمان از 5 تا 8 اردیبهشت برپا خواهد شد.

    به دنبال آن بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک‌کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته از 6 تا 9 اردیبهشت و به همت شرکت سامع پادنوین برپا خواهد شد. تاریخ برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی نیز از 16 تا 19 اردیبهشت اعلام شده، با این حال اطلاعاتی از مجریان برپایی آن وجود ندارد. از 29 خرداد تا یک تیر، نمایشگاه بین‌المللی تهران به مدت 4 روز میزبان دو رویداد همزمان می‌شود. بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپرشکی، دارویی و آزمایشگاهی که به همت شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برپا خواهد شد و ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته با تولی‌گری شرکت نمایشگاهی میلاد نور، دو رویدادی هستند که در روزهای پایانی خرداد در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شوند.

    شروع رویدادهای تابستانه

    شروع رویدادهای تابستانه در نمایشگاه بین‌المللی تهران از 8 تیر خواهد بود. از 8 تیر بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته به مدت 4 روز برگزار خواهد شد. مجری برپایی این رویداد 4 روزه شرکت پالار سامانه است. 19 تا 22 تیر، 4 رویداد از جمله شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی، نخستین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنایع چوب و نمایشگاه انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک کشور در نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا خواهد شد. مجری برپایی این رویدادها به‌ترتیب شرکت پالار سامانه، شرکت بین‌المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران، شرکت پیشگامان صنعت مبلمان پرشیا ( فیپکو) و شرکت پویا نگار سرام پارسیان است. 28 تیر نیز 3 رویداد به طور همزمان برپا خواهد شد. پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری، دهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزئینی، معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات مربوطه و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور، صنایع و تجهیزات وابسته، رویدادهایی هستند که از 28 تیر به مدت 4 روز برگزار می‌شوند. در این میان فقط مجری دهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزئینی، معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات مربوطه مشخص شده است. این رویداد به رسم هر سال توسط انجمن سنگ ایران و با اجرای شرکت روشان‌روز برپا می‌شود.

    در مرداد 97 سایت نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان 5 رویداد خواهد بود. بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) و دومین نمایشگاه بین‌المللی شیشه و تجهیزات وابسته از 6 تا 9 مرداد، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان از 15 تا 18 مرداد و نهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک و بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان منزل از ‌24 تا 27 مرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد شد. در آخرین ماه تابستان 97 نیز می‌توان شاهد برپایی 7 رویداد همزمان بود.

    سرآغاز رویدادهای شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بیست و هفتمین نمایشگاه فرش دستباف و بیست و نهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی است که از 3 تا 9 شهریور برپا می‌شود. به دنبال این دو رویداد، دهمین نمایشگاه بین‌المللی انواع کفپوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته، بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین‌های گلدوزی و محصولات نساجی و ششمین نمایشگاه تخصصی پوشاک ایران از ‌15 تا 18 شهریور برگزار می‌شود. نکته جالب درباره برپایی این 3 رویداد آن است که شرکت سامع پاد نوین برگزاری این رویدادها را بر عهده گرفته است. پایان‌بخش رویدادهای شهریور از 24 تا 27 این ماه با دو رویداد هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران و شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری همراه خواهد بود.

    پاییز و 19 رویداد بین‌المللی

    6 ماه دوم سال 97 با 36 رویداد ملی و بین‌المللی همراه خواهد بود. در این میان 6 رویداد در مهر، 7 رویداد در آبان، 6 رویداد در آذر، 8 رویداد در دی، 6 رویداد در بهمن و 4 رویداد در اسفند برپا می‌شود. نگاهی به فهرست رویدادهای ماه مهر نشان می‌دهد نخستین رویداد این ماه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست است که از 2 تا 5 مهر برپا خواهد شد. در ادامه این روند چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب و نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (تلکام) از 12 تا 15 مهر و 3 رویداد هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی و یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو به صورت همزمان از 22 تا 25 مهر برپا می‌شود.

    نخستین روز آبان با 2 رویداد 5 روزه از جمله هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته همراه است. در ادامه این ماه هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق و چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات، تجهیزات و صنایع وابسته از 11 تا 14 آبان و 3 رویداد از جمله سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو، لوازم و مجموعه‌های خودرو، سومین نمایشگاه بین‌المللی محصولات و فرآورده‌های پروتئینی و صنایع وابسته و سومین نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان و صنایع وابسته از 21 آبان به مدت 4 روز برپا می‌شود.

    در سومین ماه از پاییز هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی و دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آرد و نان به صورت همزمان از یک تا 4 آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود. از 11 تا 14 آذر نیز هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته و پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین‌کاری، قالب‌سازی و ریخته‌گری) میزبان علاقه‌مندان خواهد شد و در نهایت با 2 رویداد از جمله نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور و بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته که از 22 تا 25 آذر برپا می‌شود، پرونده نمایشگاه‌های آذر 97 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بسته خواهد شد.

    18 رویداد زمستانه در تهران

    علاقه‌مندان صنعت نمایشگاهی می‌توانند از 3 تا 6 دی شاهد 3 رویداد از جمله چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی، ششمین نمایشگاه بین‌المللی املاک و مستغلات و دومین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنایع دریایی ایران باشند. همچنین پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته و دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز از 12 تا 15 دی برگزار می‌شود. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و اطلاعات رویدادهای سال 97، از 21 دی به مدت 4 روز می‌توان شاهد 3 رویداد از جمله هشتمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری، نهمین نمایشگاه بین‌المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون و نخستین نمایشگاه بین‌المللی کالای نسوز و صنایع وابسته بود.

    از 3 بهمن نیز به مدت 4 روز 2 رویداد از جمله هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی و کامپوزیت و دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته برپا خواهد شد. در ادامه این ماه چهارمین نمایشگاه لجستیک و زنجیره تامین، صنایع و تجهیزات وابسته و دهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته از 13 تا 16 بهمن به صورت همزمان و 2 رویداد هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی یراق‌آلات، ماشین‌آلات ساخت مبلمان و صنایع وابسته و دهمین نمایشگاه بین‌المللی قیر، آسفالت، عایق‌ها و ماشین‌آلات وابسته از 23 تا 26 بهمن برپا خواهد شد.

    بر اساس آنچه در تقویم نمایشگاهی سال 97 آمده، در ماه پایانی سال نیز 4 رویداد برپا خواهد شد. هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط‌زیست و یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های نو، تجدیدپذیر، بهره‌وری و صرفه‌جویی از 2 تا 5 اسفند و نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چینی، بلور، کریستال، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته و دومین نمایشگاه بین‌المللی توربین، ژنراتور، موتورهای دوار و خدمات وابسته از 10 تا 13 اسفند برپا می‌شود و به این ترتیب پرونده پربار رویدادهای سال 97 بسته خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت