مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی عنوان کرد:

خلق ارزش و رشد بازارهای مالی در بستر فاینکس

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت بازارهای مالی و به ویژه بازار سرمایه، پویا و در حال تکامل هستند و دستاوردهای قابل توجهی برای اقتصاد به همراه دارند اما بدون فرهنگ سازی و ابزار های آموزشی شناخت آحاد جامعه از این حوزه ها تکمیل نمی شود.

خلق ارزش و رشد بازارهای مالی در بستر فاینکس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از سنا، حسین فهیمی، مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازار های مالی ما در خدمت اقتصاد کشور هستند و از این رو بسیار مهم است برای توسعه آنها از آخرین دستاوردها ، یافته ها، دانش و تکنولوژی بهره برداری شود و نمایشگاه های تخصصی این فرصت را فراهم می کند.

    مدیرعامل سمات با بیان اینکه نهاد های اجرایی بازارهای مالی کشور ما نیز همواره تلاش کرده اند در مسیر توسعه اقتصادی حرکت کنند افزود: این نهاد ها همواره در تلاش هستند تا با استفاده از دانش، مشکلات احتمالی را برطرف و از یافته های جدید برای ایجاد جریان صحیح نقدینگی در شریان های اقتصادی کشور استفاده کنند.

    وی ادامه داد: با توجه به این رویکرد اقدامات گسترده ای در سطوح ملی و بین المللی انجام می شود که یکی از مهمترین آنها برگزاری نمایشگاه های تخصصی مانند فاینکس است.

    وی با اشاره به اینکه فاینکس برای بازار های مالی خلق ارزش می کند اظهار داشت: نمایشگاه های تخصصی مانند فاینکس برای مبادله آخرین اطلاعات، دانش و تجربیات بین بازیگران و فعالان بازار های مالی در سطوح مختلف یک فرصت مهم محسوب می شود.

    فهیمی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه تکنولوژی ها و یافته های جدید عرضه می شود،گفت:  ریسک های جدیدی که ممکن است به بازار تحمیل شود در چنین نمایشگاهی بررسی و دستاوردهایی که برای کنترل ، مدیریت و تخصیص بهینه ریسک در دنیا وجود دارد در این نمایشگاه ها معرفی می شود.

    وی یکی از اصول اصلی توسعه بازارهای مالی را موضوع گسترش ارتباطات و تعامل بین فعالان بازار های پول و سرمایه دانست و گفت: ارتباط نیازمند تکنولوژی و دانش برتر است. این نمایشگاه ها فرصتی برای برقراری ارتباط بین فعالان و بازارها است.

    به گفته مدیر عامل سمات معمولا در حاشیه این نمایشگاه ها مذاکراتی می شود که محصول آن ارتباط بیشتر بین بازارهای مالی و فعالان بازار است.

    مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی  درباره برنامه های این نهاد در یازدهمین فایکنس بازار سرمایه نیز گفت: شرکت سپرده گذاری مرکزی  تلاش می کند تا آخرین یافته ها، دستاوردها و تجربیات را در این نمایشگاه عرضه کند. همچنین سرویس ها و خدمات جدید که ضرورت بازار است در این نمایشگاه معرفی خواهد شد.

    وی ادامه داد: علاوه بر موارد مذکور شرکت سپرده گذاری مرکزی در فاینکس یازدهم این آمادگی را دارد که انتظارات فعالان بازار سرمایه را به شکل مستقیم دریافت  و مشکلات احتمالی را برطرف کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت