نماینده مردم مشهد وکلات در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید ازنمایشگاه بین المللی مشهد:

نمایشگاه" نوروزگاه ایران در مشهد" زمینه‌ساز توسعه ورونق اقتصادی است

عصر نمایشگاه- نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایشگاه "نوروزگاه ایران در مشهد"زمینه‌ساز انتقال فرهنگ و تمدن شهرهای مختلف ایران است.

نمایشگاه" نوروزگاه ایران در مشهد" زمینه‌ساز توسعه ورونق اقتصادی است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از سایت پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه بین المللی مشهد، رضا شیران خراسانی ضمن بازدید از نخستین نمایشگاه "نوروزگاه ایران درمشهد"با بیان این مطلب، اظهار داشت: انتقال فرهنگ از نسلی به نسل دیگر به صورت اختیاری و ارادی صورت می‌گیرد و برپایی نمایشگاه نوروزگاه ایران در نمایشگاه بین‌المللی مشهد کاری ارزشمند است کع زمینه ساز انتقال فرهنگ وتمدن شهرهای مختلف ایران است.

    وی در ادامه افزود: نمایشگاهی که امسال برپاشده، تاثیرات قابل توجهی در زمینه توسعه و رونق اقتصادی از خود برجای خواهد گذاشت اما پیش از آنکه در رابطه با توسعه اقتصادی ایفاگر نقش  باشد، در خصوص تمدن بزرگ و فرهنگ غنی ایرانیان نقش دارد.

    نماینده مردم مشهدوکلات  در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت تغییر نگاه همگانی به سمت حمایت از کالای ایرانی ، جلوگیری از قاچاق کالا را مورد تاکید قرار داد و گفت: ضرورت دارد در راستای حمایت قاطع از تولیدات داخلی ،تمام مسولان وارد عمل شده و مانع از تداوم روند قاچاق کالا  باشند.

    شیران خراسانی با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی ،افزود:  مردم ایران به خوبی ثابت کرده‌اند از تولید ملی حمایت می‌کنند و رونق و افتخار را در حمایت از کالا و برند ایرانی به ارمغان می‌آورند.

    وی در پایان ضمن قدردانی از مدیرت نمایشگاه بین المللی مشهد در خصوص برپایی نخستین نمایشگاه "نوروزگاه ایران در مشهد"خاطرنشان کرد:در بازدید از این نمایشگاه خوب وارزشمند متوجه شدم با مدیریت جهادی و همت وتلاش ،فعل توانستن صرف شده و از زائران ومجاوران مشهدالرضا(ع)دعوت میکنم‌در روزهای باقیمانده حتما از این نمایشگاه به همراه خانواده بازدید کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت