مشاورعالی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد خبر داد:

اختصاص سرویس های رایگان برای بازدیداز نمایشگاه "نوروزگاه ایران در مشهد"

عصر نمایشگاه- مشاور عالی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد از اختصاص سرویس رایگان برای انتقال علاقمندان به بازدید از نخستین نمایشگاه "نوروزگاه ایران در مشهد "خبرداد.

اختصاص سرویس های رایگان برای بازدیداز نمایشگاه "نوروزگاه ایران در مشهد"
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد،جواد محبی با بیان این مطلب افزود:از چهارم فروردین ماه وهمزمان با آغاز به کار نمایشگاه نوروزگاه ایران در مشهد ،علاوه بر خط یک قطار شهری و خطوط اتوبوسرانی که زائران ومجاوران را در مسیر بولوار وکیل آباد و بولوار امام علی (ع)به نمایشگاه منتقل می کنند،تعداد 6 دستگاه خودرو ون نیزاز سوی مدیریت نمایشگاه پیش بینی شده تا علامندان به حضور در نمایشگاه بین المللی مشهد را از مراکز مختلف شهر به صورت رایگان به نمایشگاه منتقل نمایند.

    وی با اشاره به استقبال خوب مردم ازنخستین نمایشگاه نوروزگاه ایران در مشهد،خاطرنشان کرد:دراین راستا دوخودرو ون در محل ایستگاه مترو نمایشگاه در بولوار وکیل آباد مستقر بوده و مسافران وبازدیدکنندگان را به داخل نمایشگاه منتقل کرده و سپس در میسر برگشت نیز این افراد را به محل ایستگاه یاد شده می رساند.

    محبی با بیان اینکه برروی خودروهای یادشده بنر وپوستر نمایشگاه وهمچنین بنر "سرویس رایگان"  نصب شده است ،گفت:این خودروها بازدیدکنندگان را از مکان های مختلف شهر از جمله ؛17شهریور،کوهسنگی،زیست خاور،پاساژ فردوسی،هتل درویشی،الماس شرق و...سوار نموده وبه نمایشگاه منتقل میکنند.

    مشاور عالی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد بااشاره به اینکه بازدیدکنندگان نمایشگاه همچنین درمسیر برگشت نیزمیتوانند از سرویس های پیش بینی شده استفاده نمایند،اظهاد داشت: نمایشگاه زیبا ودیدنی" نوروزگاه ایران در مشهد"امروز جمعه دهم وفردا شنبه 11فروردین نیزاز ساعت 11 تا 22  برقرار میباشد.

    محبی در پایان از همه زائران وشهروندان محترم مشهدی دعوت کرد در راستای توجه به فرهنگ و تاریخ غنی  ایرانی اسلامی و حمایت از کالاهای ایرانی درفرصت باقیمانده ،از نخستین نمایشگاه #نوروزگاه_ایران_در_مشهد
    که به همت وتلاش شبانه روزی مدیریت و دست اندرکاران نمایشگاه بین المللی مشهد راه اندازی ودر حال انجام است بازدید نمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت