عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر مشهد:

نمایشگاه نوروزگاه از جانب بازدیدکنندگان نمره قبولی گرفت

عصر نمایشگاه- عضوهیئت رییسه شورای شهر مشهد گفت: باید مسئولین یارانه هایی برای غرفه داران در نظر بگیرند تا علاوه بر حمایت از تولیدات بومی، تولیدکنندگان به این قبیل نمایشگاه ها جذب شوند.

نمایشگاه نوروزگاه از جانب بازدیدکنندگان نمره قبولی گرفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین المللی  مشهد، شهناز رمارم در حاشیه برگزاری نخستین نمایشگاه نوروزگاه ایران  درمشهد،اظهار داشت: این نمایشگاه نخستین نمایشگاه نوروزگاه  بوده است که با توانمندی های استان های مختلف از جمله خراسان جنوبی برگزار شد.

    عضوهیئت رییسه شورای اسلامی شهر مشهدضمن قدردانی از دست اندکاران برپایی این نمایشگاه با بیان این که نمایشگاه نوروزگاه نمره قبولی را از جانب بازدیدکنندگان کسب کرده است ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه در ایام نوروز اقدامی نوآورانه بود که توانست مردم و گردشگران و زائران را گردهم جمع آورد.

    وی عنوان کرد: برپایی چادرهای عشایر و حضور گروه های مختلف سنتی منجر شد نمایشگاه در کنار معرفی صنایع دستی و تولیدات داخلی راهی برای آشنایی آداب و رسوم استان های مختلف از جمله  خراسان رضوی باشد.

    رمارم افزود: بهتر است در سال های آینده  در غرفه آرایی ها دقت بیشتری شود تا نمایشگاه رنگ و بوی بهار به خود بگیرد.

    وی تصریح کرد: باید مسئولین یارانه هایی برای غرفه داران در نظر بگیرند تا علاوه بر حمایت از تولیدات بومی، تولیدکنندگان مناطق مختلف به این قبیل نمایشگاه ها جذب شوند.

    عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر مشهد یادآور شد: تدارک وسیله نقلیه برای گردشگران و زائران به این نمایشگاه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است؛ از طرف دیگر می بایست قبل از عید اطلاع رسانی گسترده ای در سطح کشور و استان در خصوص برگزاری نمایشگاه انجام شود که هرچند امسال هم این کار انجام شده بود اما امیدواریم در سال های آینده این موضوع در  برگزاری نمایشگاه نوروزگاه به صورت ویژه تری درنظرگرفته شود.

    شایان ذکر است نخستین نمایشگاه  "نوروزگاه ایران در مشهد"از چهارم تا یازدهم فروردین جاری درمحل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد که با استقبال خوب زائران ومجاوران مشهد مواجه شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت