برپایی نمایشگاه معرفی فرهنگ بین‌الملل در پاکستان

عصر نمایشگاه- به همت رایزنی فرهنگی کشورمان، جاذبه‌های فرهنگی، هنری و سیاحتی ایران در بیست‌وهفتمین نمایشگاه معرفی فرهنگ بین‌الملل در دانشگاه بین‌المللی اسلام‌آباد پاکستان، به نمایش گذاشته شد.

برپایی نمایشگاه معرفی فرهنگ بین‌الملل در پاکستان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بیست‌وهفتمین نمایشگاه معرفی فرهنگ بین‌الملل در محل دانشگاه بین‌المللی اسلامی اسلام‌آباد برگزار شد. در این نمایشگاه یک روزه که با حضور نمایندگانی از 24 کشور از جمله؛ ایران، عربستان سعودی، چین، کنیا، ترکیه، تایلند، افغانستان، عمان، یمن، مصر، سومالی، اندونزی، مالزی و پاکستان برگزار شد، هر یک از کشورهای شرکت‌کننده، نمونه‌هایی از صنایع دستی، جاذبه‌های گردشگری، عکس، پوستر و غذاهای محلی خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

    رایزنی فرهنگی ایران در پاکستان هم با همکاری برخی دانشجویان پاکستانی دختر شاغل در بخش روابط بین‌الملل دانشگاه بین‌المللی اسلامی، غرفه‌ای را در این نمایشگاه با هدف معرفی فرهنگ و هنر ایران در معرض نمایش گذاشت که با استقبال کم‌نظیر بازدیدکنندگان مواجه شد.

    آیین افتتاحیه این نمایشگاه فرهنگی و هنری، با حضور سفرای عربستان و چین در پاکستان و مقامات دانشگاه بین‌المللی اسلامی اسلام‌آباد برگزار شد.

    معصوم یاسین‌زئی، رییس دانشگاه بین‌المللی اسلامی اسلام‌آباد طی سخنانی در این آیین، گفت: دانشگاه بین‌المللی اسلامی در آموزش و پرورش فکری دانشجویان پاکستان و دانشجویان خارجی از کشورهای مختلف جهان نقش مهمی را ایفا می‌کند. همچنین علاوه بر آموزه‌های دینی، تمام علوم روز در این دانشگاه تدریس می‌شوند.

    با پایان یافتن آیین افتتاحیه، رییس دانشگاه بین‌المللی اسلامی به همراه میهمانان این مراسم از غرفه‌های این نمایشگاه از جمله غرفه رایزنی فرهنگی ایران بازدید کرد و ضمن تقدیر از دانشجویان و دست‌اندرکاران این غرفه و تلاش آنها در معرفی فرهنگی و تمدن ایرانی ـ اسلامی، از روند اقدامات صورت گرفته توسط آنان در برپایی نمایشگاه و برای حضور مؤثر فرهنگی ایران در این نمایشگاه مطلع شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت