تشکری هاشمی خبر داد

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی برای نمایشگاه کتاب

عصر نمایشگاه- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تمهیدات شهرداری برای انتقال شهروندان به نمایشگاه کتاب واقع در شهر آفتاب را تشریح کرد.

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی برای نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از میزان، سید جعفر تشکری هاشمی تصریح کرد: تمهیدات ویژه برای حمل و نقل شهروندان جهت حضور آنها در نمایشگاه شهر آفتاب اندیشیده شده و یکی از فعالیت های اصلی شهرداری در این نمایشگاه، فراهم کردن شرایط برای ایاب و ذهاب آسان شهروندان بوده است.

    وی افزود: شرایط برای استفاده شهروندان از مترو، اتوبوس و تاکسی فراهم شده و از این بابت مشکلی وجود نخواهد داشت.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به افتتاح مترو شهر آفتاب خاطرنشان کرد: مترو شهر آفتاب که در امتداد جنوبی خط یک مترو تهران است امروز با حضور شهردار تهران به بهره برداری می رسد.

    تشکری هاشمی در خصوص چگونگی انتقال شهروندان به نمایشگاه شهر آفتاب از طریق اتوبوس اظهارکرد: اتوبوس های شهری از 8 نقطه شهر تهران آماده انتقال شهروندان به نمایشگاه شهر آفتاب خواهند بود و این اتوبوس ها در میادین و تقاطع های اصلی شهر مستقر می شوند.

    وی در رابطه با فراهم شدن شرایط به منظور انتقال شهروندان با تاکسی به نمایشگاه شهر آفتاب اذعان کرد: 8 مسیر نیز برای انتقال شهروندان به نمایشگاه شهر آفتاب به وسیله تاکسی در نظر گرفته شده است.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از نصب برچسب های افزایش کرایه ها به روی شیشه تاکسی ها خبر داد و گفت: این برچسب ها طی روزهای آینده نصب و افزایش کرایه ها نیز اعمال خواهد شد.

    تشکری هاشمی در خصوص میزان افزایش در نظر گرفته شده برای کرایه تاکسی ها بیان کرد: مقرر شده بود میزان افزایش ها 12 درصد باشد اما برای رند شدن کرایه ها، افزایش 15 درصدی در نظر گرفته شد.

    وی از افزایش نظارت ها بر عملکرد تاکسیران ها و جلوگیری از هر گونه افزایش بی رویه کرایه ها خبر داد و تصریح کرد: هیئت انضباطی، عملکرد تاکسی ها را مد نظر قرار می دهد و شهروندان تهرانی نیز می توانند تخلف های احتمالی را به سامانه 1888 اطلاع دهند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت