معاون فنی و مهندسی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری‌اسلامی‌ایران:

مهم‌ترین رویداد نمایشگاهی ۹۶ چه بود؟

عصر نمایشگاه- به عقیده معاون فنی و مهندسی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ا، برگزاری اکسپوی ۲۰۱۷ آستانه قزاقستان و مشارکت ایران در این رویداد مهم‌ترین اتفاق سال ۹۶ به شمار می‌آید.

مهم‌ترین رویداد نمایشگاهی ۹۶ چه بود؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری  «عصر نمایشگاه» به نقل از گسترش نیوز, سیدحسین میرظفرجویان، معاون فنی و مهندسی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری‌اسلامی‌ایران در پاسخ به این سوال که «مهم‌ترین اتفاق نمایشگاهی سال 96 را چه می‌دانید؟» گفت: از اتفاق‌های مهم و تاثیرگذار بر صنعت نمایشگاهی کشور می‌توان به برگزاری اکسپوی 2017 (1396) آستانه قزاقستان و مشارکت ایران در آن اشاره کرد. همچنین کسب کرسی بین‌المللی در اتحادیه جهانی صنعت نمایشگاهی(یوفی) موضوع مهمی بود که طی آن ریاست دفترمنطقه‌ای خاورمیانه و افریقا و عضویت هیات‌مدیره ufi به آقای دکتر اسفهبدی واگذار شد.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با نگاهی به نکات مثبت و منفی اکسپو قزاقستان اظهار کرد: یکی از ابزارهای مهم برای رونق بخشیدن به اقتصاد در چشم‌انداز بلند‌مدت و انجام فعالیت موثر برای ارتقای سطح اشتغال و ایجاد روابط بین‌المللی و تبادل فرهنگی ملت‌ها و جلب گردشگران، نمایشگاه‌های جهانی (اکسپو) است.

    اکسپو، نمایشگاهی جهانی با گرایش اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است که با انتخاب موضوعی در رابطه با چالش‌ها و دغدغه‌های جامعه بشری توسط میزبان اکسپو برگزیده می‌شود و کشورها و سازمان‌های بین‌المللی مشارکت‌کننده با طراحی و ارائه راه‌حل‌های در جهت حل چالش مورد نظر با توجه به توانمندی‌ها و امکانات بومی و سرزمینی و با بهره‌برداری از تاریخ و فرهنگ خود اقدام و بیشتر مشارکت‌کننده‌ها تلاش می‌کنند در راستای تم و موضوع اکسپوی مورد نظر کاری را ارائه کنند و سایر کشورها نیز با ارائه طرح معماری با موضوعات خاص و برگرفته از تاریخ و تمدن خود و به جهت برقراری ارتباطات موثر و ایجاد روابط فرهنگی و توسعه توریسم مشارکت می‌کنند.

    اکسپوی آستانه که با شعار «انرژی آینده» در دهم ژوئن 2017 میلادی (1396) افتتاح و به مدت 3 ماه برگزار شد. برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای حضور حدود 100 کشور و 6 سازمان بین‌المللی است که با جذب 115 کشور و 22 سازمان بین‌المللی و بیش از 20 هزار فرصت شغلی ایجاد شده و توسعه متناسب در حوزه حمل‌ونقل و ارتباطات و حدود 4 میلیون بازدیدکننده (یک‌چهارم جمعیت قزاقستان) موفقیت قابل‌قبولی را کسب کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت