مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس تاکید کرد:

نمایشگاه فاینکس ۲۰۱۸، پل ارتباطی صنعت مالی ایران

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی وخدمات بورس در آستانه برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بانک، بورس و بیمه به برنامه‌های متنوع فاینکس ۲۰۱۸ اشاره کرد و گفت: با گذشت یک دهه ازبرگزاری نمایشگاه بانک،بورس وبیمه، این رویداد به پختگی و بالندگی رسیده و از نظر بین‌المللی نیز به جایگاه مناسبی دست یافته است.

نمایشگاه فاینکس ۲۰۱۸، پل ارتباطی صنعت مالی ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری  «عصر نمایشگاه» به نقل از شمانیوز، یاسر فلاح رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه با بیان این که یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بانک، بورس وبیمه ازتاریخ 27 تا 30 فروردین ماه 97 درمحل نمایشگاه بین‌المللی تهران دایرمی‌شود، افزود: گذر از یک دهه برگزاری این رویداد، نشان از پختگی و بالندگی آن دارد که به واسطه تجربه به دست آمده توانسته جایگاه مناسبی را در صنعت مالی کشور پیدا کند و پیش‌بینی می‌شود امسال فاینکس با استقبال بهتری نیز روبرو شود.

    دکتر فلاح ادامه داد: بخشی از مزایای حضور در نمایشگاه به ایده‌های جدید شرکت‌ها بستگی دارد که بتواننداز فرصت‌های مارکتینگ به خوبی استفاده کنند و بخش دیگر، مربوط به برگزارکنندگان نمایشگاه است که بتوانند ارتباط خوبی میان بخش‌های مختلف برقرار کنند.
    مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهاداربا اشاره به حضور شرکت‌های بزرگ در فاینکس 2018، گفت: تا کنون 389 شرکت ثبت‌نام و حضور خود را در این نمایشگاه قطعی کرده‌اند که بانک‌های بزرگ ملی، تجارت، صادرات و ...، 20 شرکت بیمه‌ای از جمله بیمه دانا، البرز، آسیا و بیمه مرکزی و بسیاری از شرکت‌های بازار سرمایه و شرکت‌های تابعه آن‌ها مثل تامین سرمایه‌ها، مشاوران سرمایه‌گذاری، کارگزاری‌ها، شرکت‌های رایانه‌ای و پردازش مالی نیز حضور دارند.
    مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس افزود: امسال دو رویکرد در نمایشگاه بانک، بورس و بیمه دنبال می‌شود که در درجه نخست، ارتباط هر چه بیشتر با مخاطبان و سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف بانک، بیمه و بورس را در نظر گرفتیم و در بخش دوم، ارتباط بین بخش‌های مختلف صنعت مالی است که امیدواریم بتوانیم ارتباط خوبی را بین بخش‌های مختلف بانک، بورس و بیمه برقرار کنیم.
    وی به حضور شرکت‌های بین‌المللی نیز اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های مهم فاینکس 2018، برگزاری کارگاه‌های بین‌المللی از سوی سه شرکت است. شرکت خدمات مالی E&Y و شرکت رتبه‌بندی capialintelligence سال گذشته نیز حضور داشتند، اما شرکت آلپاری برای اولین بار به برگزاری کارگاه خواهد پرداخت؛ قابل توجه است که در پایان کارگاه، گواهی معتبر بین‌المللی به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد.
    دکتر فلاح همچنین در خصوص برنامه‌های درنظر گرفته شده برای عموم مردم توضیح داد: امسال برنامه‌های گسترده‌تری را در نظر داریم و برای اولین بار نمایش استندآپ کمدی در حوزه فرهنگ و فاینکس به نمایشگاه جذابیت بیشتری خواهد بخشید.
    مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس از رویداد بو‌می‌نو فین‌تک نیز خبر داد و گفت: در دو سال گذشته فین‌استارز برای دانشجویان و دانش‌آموزان اجرا شده که با استقبال بسیاری همهمراه شده است. بنابراین، امسال افزون بر این رویداد، بو‌می‌نو فین‌تک نیز برگزار می‌شود که استارتاپی برای نوجوانان و دانش‌آموزان است و نوآوری آنان را در در حوزه مالی معرفی می‌کند.
    مدیرروابط عمومی واموربین‌الملل سازمان بورس واوراق بهادار، ادامه داد: از دیگر اقدامات برنامه‌ریزی شده برای فاینکس 2018، حضور گسترده دانشجویان و دانش‌آموزان و توجه ویژه به انجمن‌های دانش‌آموزی است که منجر به تحقیقات و پایان نامه‌های جدید می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت