آغاز ثبت نام برای بزرگترین گردهمایی خودرویی کشور؛

سومین نمایشگاه خودروی تهران در آبان ماه برگزار می شود

عصر نمایشگاه- شرکت ایده تجارت هرمس، مجری برگزاری نمایشگاه خودروی تهران از آغاز ثبت نام شرکت های خودروساز و نمایندگان برندهای خودرویی برای حضور در سومین دوره این رویداد خبر داد.

سومین نمایشگاه خودروی تهران در آبان ماه برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از عصر خودرو, سومین دوره نمایشگاه خودرو تهران قرار است از 22 الی 26 آبان ماه در شهر آفتاب برگزار شود.

    در دو دوره گذشته استقبال عمومی از نمایشگاه خودرو تهران بسیار خوب و تحسین برانگیز بود به طوری که غیبت بیش از 10 ساله نمایشگاه خودروی پایتخت و تاثیر آن در بازاریابی نوین خودروسازان و واردکنندگان خودرو، بیشتر به چشم آمد.
    نمایشگاه اول در بهمن ماه و در زمانی برگزار شد که شرکت های فعال در بازار خودرو در حال تامین خودروهای فروخته شده به مشتریان برای تحویل در پایان سال بودند و به همین دلیل بسیاری از شرکت ها از زمان برگزاری راضی نبودند اما مردم پایتخت و شهرهای اطراف از زمان برگزاری بسیار راضی بودند.
    اما نمایشگاه دوم در آذر ماه برگزار شد. زمان برگزاری بسیار خوب اما اتفاقات بازار برای حضور همگان مناسب نبود زیرا بسیاری از شرکت ها به دلیل بسته بودن سامانه ثبت سفارش و ممانعت دولت از دادن مجوز واردات، عملا خودرویی برای عرضه نداشتند اما با این حال باز هم شرکت های بسیاری در نمایشگاه حاضر شدند تا باز هم استقبال مردمی رکورد شکن شود.
    البته در این میان ورود برندهای جدید خودرویی به بازار ایران و حضور همزمان در نمایشگاه خودروی تهران این نمایشگاه را خاص تر از سال قبل کرد. حضور فولکس واگن، مرسدس بنز، بورگوارد، هیوندای، لوکسژن، ماهیندرا و بسیاری از برندهای شناخته و یا کمتر شناخته شده بازار خودروی جهان در دومین نمایشگاه خودروی تهران اتفاق بسیار خوبی بود.
    اما نمایشگاه سوم در حالی برای آبان ماه برنامه ریزی شده است که دیگر از مشکلات ثبت سفارش و واردات خبری نیست و حضور پرقدرت برندهای حاضر در بازار ایران و همچنین خودروسازان بزرگ داخلی می تواند رنگ و بوی تازه ای به سومین ماراتن خودرویی پایتخت ببخشد.
    باید دید کدام خودروسازان و نمایندگی های خودرویی برای آبان ماه 97 و حضور در شهر آفتاب آماده خواهند شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت