توسط معاونت قرآن و عترت؛

آغاز فرایند اجرایی نمایشگاه قرآن

عصر نمایشگاه- فرایند اجرایی و تشکیل شوراهای گوناگون مشورتی، سیاست گذاری و برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه از اواخر آذر ماه سال ۹۶ آغاز شده و در حال حاضر در جریان است.

آغاز فرایند اجرایی نمایشگاه قرآن
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیست و ششمین نمایشگاه بی‌المللی قرآن کریم از طرح‌ها و ایده‌های جذاب فرهنگی مرتبط با معارف قرآن کریم و اهل‌بیت (ع) به‌صورت ویژه حمایت می‌کند.

    در این نمایشگاه که از روزهای نخست ماه مبارک رمضان در تهران برگزار خواهد شد، بر اساس رویکردی جدید و با هدف ایجاد تحول کیفی و جلب مشارکت مؤثر و گستردهٔ‌ اقشار گوناگون جامعه، اولویت با طرح‌هایی خواهد بود که از طریق این فراخوان دریافت و انتخاب شوند.

    بر این اساس از تمامی فعالان، صاحب‌نظران و مراکز دارای طرح، برنامه و محصولات جذاب قابل عرضه در محیط نمایشگاه دعوت می‌شود با مراجعه به سامانهٔ اینترنتی نمایشگاه به‌نشانی iqfa.ir طرح‌نامهٔ مربوط را تکمیل و ارسال کنند. این طرح‌ها در کمیته‌های تخصصی بررسی و از پیشنهادهای ممتازی که علاوه بر کیفیت محتوایی از جذابیت لازم برای جلب مشارکت بیشتر مخاطبان برخوردار باشد، به‌عنوان برنامه‌های اصلی نمایشگاه دعوت و حمایت می‌شود.

    فرایند اجرایی و تشکیل شوراهای گوناگون مشورتی، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برای برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه از اواخر آذر ماه سال 96 آغاز شده و به‌صورت جدی در جریان است.

    رویکرد جدید معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فراخوان طرح‌های اثربخش و ایده‌های نو، نویدبخش نمایشگاهی متفاوت و جذاب خواهد بود.

    بر همین اساس، در آستانه مبعث رسول گرامی اسلام اولین نشست خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

    این نشست امروز دوشنبه 20 فروردین ماه از ساعت 15 الی 17 در سالن اجتماعات معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

    یادآور می شود،  بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 26 اردیبهشت تا 12 خرداد سال 1397 در ایام نورانی ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت