حرکت کاروان وسایل نقلیه پاک در اصفهان همزمان با نمایشگاه حمل و نقل پاک

عصر نمایشگاه- حرکت کاروان وسایل نقلیه پاک در سطح شهر اصفهان، یکی از برنامه‌های جانبی نخستین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک، خودرو، موتورسیکلت و انواع پاک‌روها خواهد بود.

حرکت کاروان وسایل نقلیه پاک در اصفهان همزمان با نمایشگاه حمل و نقل پاک
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، نخستین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک از چهارم تا ششم اردیبهشت‌ماه امسال در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود.

    در این نمایشگاه که با دغدغه‌های زیست‌محیطی برگزار می‌شود، موتورسیکلت‌های برقی به همراه تجهیزات و قطعات آن‌ها، دوچرخه‌های برقی حرفه‌ای و معمولی، دوچرخه ثابت، اسکوتر و اسکیت برای عموم مردم نمایش داده می‌شود.
    تولیدکنندگان، واردکنندگان و نمایندگان رسمی موتورسیکلت‌های برقی و خودروهای هیبریدی و همچنین فروشندگان مجاز انواع دوچرخه و نمایندگان رسمی انواع پاک‌روها در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و محصولات خود را به نمایش خواهند گذاشت.
    یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های جانبی این نمایشگاه، حرکت کاروان وسایل نقلیه پاک شامل خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه‌ در سطح شهر اصفهان است که یک روز پس از پایان نمایشگاه و در روز هفتم اردیبهشت‌ماه اجرا خواهد شد.
    این کاروان به منظور معرفی هر چه بیشتر وسایل نقلیه پاک به شهروندان از پل شهرستان تا چهارباغ عباسی به حرکت درخواهد آمد و توجه به رویکردهای مختلف فرهنگ ترافیک و معرفی رویکردهای آینده ترافیکی شهر اصفهان را در معرض نمایش عمومی برای مردم قرار خواهد داد.
    از سوی دیگر، به دلیل اینکه برگزاری این نمایشگاه با هفته نکوداشت اصفهان همزمان شده است، برنامه‌های فرهنگی ویژه این رویداد نیز در نمایشگاه به اجرا درخواهد آمد تا مردم بیش از پیش از پیشینه فرهنگی، تمدنی و گردشگری اصفهان آشنا شوند.
    از مهمترین برندها و شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه می‌توان به آریاخودرو سیمای سبز تولیدکننده و وارد کننده خودروهای برقی، آرین موتور پویا نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران، دنیس خودرو، دنیای نوین کیمیا، نمایندگی تویوتا در ایران و الیزه خودرو شتاب اشاره کرد که محصولات و دستاوردهای خود در حوزه حمل و نقل پاک را برای بازدیدکنندگان به نمایش می‌گذارند.
    علاقمندان به مشارکت در این نمایشگاه می‌توانند با شماره‌ تلفن‌های 03132606604 و 09129476391 تماس بگیرند و آخرین جزئیات برگزاری نمایشگاه را دریافت کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت