کتاب جدید رولینگ در نمایشگاه کتاب

عصر نمایشگاه- کتابسرای تندیس کتاب جدیدی از جی کی رولینگ را در بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب عرضه می‌کند.

کتاب جدید رولینگ در نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم، کتابسرای تندیس برای بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب، اثر جدیدی از جی. کی. رولینگ را توزیع خواهد کرد. «کرم ابریشم» دومین کتاب رولینگ است که با حال و هوای کارآگاهی و پلیسی نوشته شده است. برخی از مخاطبان رولینگ بر این باوراند که او اخیراً به سبک آگاتا کریستی می‌نویسد.

    این نویسنده پرفروش که مجموعه «هری پاتر» را خلق کرده قصد دارد داستان‌های کارآگاهی‌اش را با نام گالبرایت ادامه دهد و «کرم ابریشم» دومین کتاب او از این دست است.

    در توضیح سیر داستانی این کتاب آمده است: هنگامی که رمان‌نویس اِوِن کویین ناپدید می‌شود، همسر اِوِن کارآگاه خصوصی کورومون استرایک را به خدمت می‌گیرد. خانم کویین در این اندیشه است که شوهرش خود برای چندین روز ناپدید شده، کاری که قبلاً هم از وی سر زده بود، و از استرایک می خواهد که او را یافته و به خانه برگرداند؛ ولی در نتیجه تحقیقات استرایک مشخص می‌شود که موضوع فراتر از فرضیه خانم کویین است. رمان‌نویس اخیراً دست نوشته‌ای با قلم تندی به اتمام رسانده بود که تقریباً همه آشناهایش را هدف خود قرار می داد. در صورت انتشار رمان، زندگی خیلی ها در آستانه تخریب قرار می گرفت در نتیجه افراد زیادی مایل به سکوت وی بودند. هنگامی که کویین به طرز وحشیانه و در موقعیت عجیب به قتل رسید، همه چیز تبدیل به مسابقه‌ای علیه زمان شد تا انگیزه قاتل ظالم، قاتلی که تا به حال استرایک با امثالش روبرو نشده بود، مشخص شود… .

    همچنین امکان مطالعه دو بخش از این کتاب از این طریق میسر شده است.

    از دیگر کتاب‌هایی که از این نویسنده از طریق کتابسرای تندیس روانه بازار کتاب خواهد شد، چاپ جدیدی از مجموعه «هری پاتر» مانند «جادوگری در پس چهره هری پاتر» را روانه بازار کتاب می‌کند. این اثر تاکنون هفت‌بار تجدید چاپ شده است. علاوه بر این چاپ جدیدی از کتاب‌های «قصه‌های بیدل نقال»، «هری پاتر و یادگاران مرگ»، «هری پاتر و شاهزاده دورگه» و... نیز توزیع خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت