نمایشگاه عکس شروع بی پایان در ارومیه برپا شد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه عکس گروهی با عنوان 'شروع بی پایان' با نمایش ۱۵۰ اثر از دانشجویان دانشکده هنر ارومیه در گالری میلان این شهر برپا شد و تا ۲۸ همین ماه پذیرای علاقه مندان به هنر عکاسی است.

نمایشگاه عکس شروع بی پایان در ارومیه برپا شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا, مسئول برگزاری این نمایشگاه گفت: دانشجویان ترم سوم رشته نقاشی و مرمت بناهای تاریخی در این نمایشگاه با موضوع آزاد و به صورت تک عکس در ابعاد 45 در 30 و 30 در 20 شرکت کرده اند.

    قاسم فتحی افزود: مردم نگاری، طبیعت، انتزاعی، لند اسکیپ، فاین آرت و معماری از جمله موضوع های این آثار به شمار می رود.
    وی اضافه کرد: هنرمندان جوان در این نمایشگاه بیشتر به دنبال نگاه عکاسانه هستند تا به جهان پیرامون خود با دقت بیشتری توجه کنند.
    وی با اشاره به اینکه در عکاسی تجهیزات زیاد مهم نیست و خوب دیدن مهم تر است، ادامه داد: در محدودیت ها نیز با نگاهی عمیق ثبت تصاویر عکاسانه و هنرمندانه ممکن است.
    فتحی با اشاره به اینکه اغلب این هنرمندان برای نخستین بار اثر خود را در معرض دید عموم قرار می دهند، بیان کرد: هر عکسی بر اساس نوع نگاه و مفهوم و کاربردش، زمینه سیاه و سفید یا رنگی به خود گرفته است.
    فائزه بخشی، مهسا تومرایی، رقیه تیموری، فرزاد درویشی، ابراهیم رزمجو، آرزو رحیمی، سحر رنجبر، نگین روح افشاری، دریا شیری، فردین طباطبایی، نگین عبادتی، افسانه عبداله، غنچه محمدی، حنانه نیازی، مهرنوش وسایلی، جواد هاشمی و صبا یوسف زاده هنرمندان جوان نمایشگاه عکس شروع بی پایان هستند.
    صدف جهانی، حانیه حاجی، فرپرک داهیم، آرمان رضایی، محیا شاهی، سمیرا صمیمی نیا، صبا علی محمدی، الهه فایضی، آیسان قدسی، مایده کریمی، یاسر مصریان، فاطمه مهدیه و مهنا نورمحمدیان نیز از دیگر هنرمندان جوان این نمایشگاه عکس به شمار می روند.
    نمایشگاه عکس گروهی شروع بی پایان از ساعت 16 تا 21 به آدرس ارومیه، خیابان مولوی، خیابان امین خیابان ارمغان، خیابان ارغوان نگارخانه میلان برای بازدید علاقه مندان دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت