نگاهی به رویداد «ایران جابکس»؛

اینجا برای همه «کار» هست

عصر نمایشگاه- نخستین رویداد بین المللی ایران جابکس از ۵ تا ۸ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به نمایش در می‌آید.

اینجا برای همه «کار» هست
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از گسترش, شروع رویدادهای نمایشگاه بین‌المللی تهران در سال 97 با نخستین نمایشگاه اشتغال، کاریابی داخلی و بین‌المللی و حمایت از مشاغل داخلی همراه است. رویدادی که قرار است علاوه بر ایجاد شغل در داخل کشور، فرصتی برای کاریابی در کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی باشد. این نمایشگاه که با نام اختصاری ایران جابکس شناخته می‌شود، قرار است از 5 تا 8 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به نمایش درآید.

    به تعبیر برگزار‌کنندگان ایران جابکس، نتیجه قابل پیش‌بینی این نزدیکی ایجاد اشتغال برای افراد مختلف در شرکت‌های ایرانی و تحقق شعار حمایت از تولید داخلی است. شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی داخلی، استارت‌آپ‌ها، رسانه‌ها و شرکت‌ها و سازمان‌های معتبر خارجی که به نوعی با نیروی کار در ارتباط هستند، در این رویداد گرد هم جمع می‌شوند و بر همین اساس هم می‌توان از آن به عنوان فرصتی ویژه برای کارآفرینی در سطح ملی و بین المللی یاد کرد.

    سعید سمیعی، دبیر اجرایی نمایشگاه ایران جابکس از جزییات برپایی این رویداد سخن می‌گوید: نخستین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران (ایران جابکس) از 5 تا 8 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران و به دست مرکز کار ایران برگزار خواهد شد. مهم‌ترین ویژگی این رویداد آن است که برای نخستین بار در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود و همین نکته این رویداد را از سایر رویدادهای مشابه پیشین متمایز می‌سازد. علاوه بر این ایران جابکس رویدادی گسترده است و در آن تمامی مشاغل حضور می‌یابند. ما در این رویداد موضوعاتی مانند اشتغال و تامین منابع انسانی را دنبال می‌کنیم. با وجود آنکه به زمان برپایی این رویداد نزدیک شده‌ایم اما همچنان تعداد شرکت‌کنندگان در حال افزایش است.

    دبیر اجرایی نمایشگاه ایران جابکس همچنین با اشاره به آمار حضور شرکت‌کنندگان خارجی می‌افزاید: شرکت‌های خارجی حاضر در این رویداد از 17 کشور جهان مانند آلمان، کانادا، ایتالیا، انگستان، هلند، هند، چین، مالزی، قزاقستان و آذربایجان حضور می‌یابند. شرکت‌های خارجی در این رویداد علاوه بر ارائه محصولات و خدمات خود، اقدام به جذب نیروی کار به دو روش اعزام به خارج از کشور و دورکاری در داخل کشور می‌کنند. علاوه بر این میهمانان متعددی از سایر کشورهای جهان در این رویداد حضور یافته و از این مسیر اقدام به گسترش بازار کاری خود خواهند کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت